باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:01:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

داماش حریفی همیشه قوی در رشت

چهارشنبه 20 شهریور ماه 1398 ساعت 12:41

تیم فوتبال داماش گیلان به واسطه سابقه ای که برای حضور در لیگ برتر کشور دارد، نامی شناخته شده در فوتبال ایران محسوب می شود.

این تیم هرچند مدت هاست که نه تنها در لیگ برتر حضور ندارد که سال ها در لیگ دو کشور بازی کرد، اما در فصل گذشته بازی های جام حذفی بود که با رسیدن به فینال مسابقات و بازی برابر پرسپولیس نام خود را مجددا بر سر زبان ها انداخت.

داماش در بازی های فصل قبل لیگ دو در یک قدمی صعود به بازی های لیگ یک نیز قرار داشت اما با اشتباه کمک داور در بازی با نیروی زمینی در مسابقه پلی آف، داماش نتوانست از طریق زمین فوتبال راهی به لیگ یک پیدا کند.

اما داماشی ها که برای رسیدن به لیگ یک این فصل اصرار داشتند در نهایت از خارج زمین بازی و با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر راهی لیگ یک این فصل شدند.

داماش با هدایت سیامک فراهانی شاکله تیم فصل قبل خود در رقابت های لیگ دو را برای لیگ یک این فصل حفظ کرده است و در چهار هفته گذشته بازی های لیگ یک این فصل نیز نتایج بدی را نگرفته است.

این تیم همینک از چهار مسابقه قبلی خود 2 پیروزی و 2 تساوی را دارد و با کسب 8 امتیاز در رده ششم جدول لیگ یک ایستاده است.

بهترین پیروزی تیم داماش در این فصل با نتیجه 3بر0 برابر سرخپوشان در رشت رقم خورد و این تیم بازی هفته قبل خود را نیز در رشت با یک گل برابر آرمان گهر به سود خود پایان داد. این تیم در بابل و انزلی برابر تیم های رایکا و ملوان به تساوی رسیده بود.

عباس کندل، سعید باقرپسند، علیرضا توکلی و جابر نصیری برای داماش در بازی های قبلی گلزنی کرده اند و یکبار نیز مدافعان حریف برای این تیم گل به خودی زده اند. کنعان طاهرنژاد نیز با دو پاس گل بهترین گلساز این تیم بوده است.

از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می توان به آزاد جعفرنژاد، آرمین منفرد دوست، بهتاش میثاقیان، علی حقدوست و... اشاره کرد.

بازی در رشت و در برابر هواداران متعصب این شهر همواره برای تیم های میهمان سخت و دشوار بوده است ولی با این وجود بازیکنان مس نیز برای انجام این بازی آمادگی کامل را دارند تا برابر رقیب قدرتمند خود با نهایت تلاش به میدان بروند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74242