باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:32:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سلام داماش و مس بعد از 5 سال به یکدیگر

چهارشنبه 20 شهریور ماه 1398 ساعت 12:01

تیم های مس کرمان و داماش گیلان بعد از قریب به پنج سال برابر یکدیگر قرار می گیرند تا بازی هفته پنجم لیگ یک این فصل فوتبال کشور را برابر هم انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم های مس کرمان و داماش گیلان بارها سابقه بازی برابر یکدگیر و به خصوص در رقابت های لیگ برتر را برابر هم دارند.

دو تیم از سال 1385 که مس کرمان به رقابت های لیگ برتر صعود کرد 12 بار برابر هم در این مسابقات و لیگ یک بازی کردند که مس در 6 بازی به پیروزی رسیده است و 6 مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

در سال 86 و در بازی رفت دو تیم در لیگ برتر، مس با دو گل جراردو مورالس در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان داماش را شکست داد و بازی برگشت دو تیم نیز با تساوی بدون گل در رشت خاتمه یافت.

در سال 87 بازی دو تیم در رشت با تساوی دو بر دو به پایان رسید که خدابنده لو و بیگدلی گلزنان مس در این بازی بودند و در بازی برگشت مس با تک گل ادینهو بر داماش غلبه کرد.

دو تیم بازی بعد خود را در سال 90 برابر هم برگزار کردند که مس در کرمان با تک گل امرایی داماش را شکست داد و در بازی برگشت نیز مس همین نتیجه را با گل شجاعی تکرار کرد.

در سال 91 مصاف دو تیم در رشت به تساوی یک بر یک رسید که پولادی گلزن مس در این بازی بود و در بازی برگشت نیز بازهم دو تیم به تساوی رضایت دادند که قباخلو و دهنوی گلزنان مس در این بازی بودند.

در سال 92 مس و داماش در کرمان به تساوی یک بر یک رسیدند که ادینهو برای مس گلزنی کرد و در بازی برگشت که آخرین بازی مس در لیگ برتر تا امروز بود، با گل احمد حسن زاده بازی به تساوی یک بر یک رسید.

دو تیم در سال 93 بازی های رودرو خود را در لیگ یک ادامه دادند که مس در کرمان با دو گل حسین خانی و داداش وند داماش را شکست داد و همین نتیجه را در بازی برگشت در رشت با گل های دقیقی و پورشیخعلی تکرار نمود که این آخرین بازی رودرو دو تیم محسوب می شد.

تیم های داماش و مس کرمان سیزدهمین مصاف رودرو خود از سال 84 را عصر روز یکشنبه در رشت برگزار می کنند و تیم مس که پیش از این دو بار پیروزی را در رشت تجربه کرده است بازهم برای کسب یک نتیجه خوب به این شهر خواهد رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74241