باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 02:48:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جمعه میزبانی امیدها و میهمانی نونهالان مس

چهارشنبه 20 شهریور ماه 1398 ساعت 11:20

رقابت تیم های مختلف باشگاه مس کرمان در روز جمعه در مسابقات خود و برابر حریفان ادامه خواهد داشت و در این روز تیم فوتبال امید در کرمان و نونهالان مس در زمین حریف به میدان می روند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال امید مس کرمان که قرار بود پیش از این روز پنجشنبه در کرمان به مصاف تراکتورسازی رود، با یک روز تغییر زو جمعه 22 شهریور ماه در ورزشگاه شهرداری کرمان میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

امیدهای مس از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم تراکتورسازی نیز از دو بازی با سه امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد.

در همین روز رقابت های فصل جدید لیگ برتر نونهالان کشور نیز برای تیم نونهالان مس آغاز خواهد شد و این تیم در یزد برابر نونهالان فولاد یزد بازی های این فصل خود را آغاز خواهد کرد.

نونهالان مس در هفته اول این رقابت ها استراحت داشتند اما تیم نونهالان فولاد یزد در بازی اول خود به پیروزی دست یافته است.

این تیم با هدایت آقای محمدی با این نفرات در مسابقات این فصل شرکت خواهد کرد: امیر حسین رحمانی، بنیامین شعاعی، علی رحمانی، یاسین سلطانی، حسین ایستک، محمد امین جعفری، پویا سالاری، ابولفضل کاربخش، محمد عرفانی، امیر حسین اندوهجردی، امیر فاضل امیری، علیرضا خشک جان، پرهام عظیمی، محمد شاهرخی، مهدی شریفی، ابوالفضل ضرابی، علی رستم زاده، حسین حسینخانی، علی انصاری، امیر علیرضایی، امید حسینی، مهدی ارچنگی

تیم فوتسال دختران مس کرمان نیز رقابت های خود را در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز شنبه در کرمان ادامه خواهد داد و در بازی پنجم این فصل خود روز شنبه 23شهریور ماه از ساعت 11 صبح در سالن شهرداری کرمان میزبان پالایش نفت می باشد.

هر دو تیم از چهار بازی قبل خود سه امتیاز کسب کرده و در رده های دهم و یازدهم جای دارند. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74239