باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:16:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کسب عناوین و مدال های رنگارنگ تیم دوچرخه سواری مس از کاپ آسیایی هند(عکس)

چهارشنبه 20 شهریور ماه 1398 ساعت 10:16

تیم دوچرخه سواری مس کرمان که در رقابت های کاپ آسیایی هندوستان شرکت کرده بود با کسب عناوین و مدال های رنگارنگ به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این رقابت ها که با حضور ١٧ تیم از کشور‌های جهان در بخش‌های آقایان و بانوان از ١٧ شهریور جاری به میزبانی هندوستان در دهلی نو آغاز شده بود، تا روز 19 شهریور ماه ادامه داشت.

در این مسابقات سینا کریمیان از باشگاه صنعت مس کرمان مدال نقره ماده یک کیلومتر را از آن خود کرد و امیر حسین دهقانی و معین سعید نیز از باشگاه صنعت مس کرمان در رشته المپیک اسپرینت به نشان برنز رقابت‌ها دست یافتند.

همچنین علی لبیب از همین تیم در رشته ٣٠٠٠ متر به نشان برنز و حامد جنت در رقابتی فشرده در رشته پوینترس توانست یک نشان برنز دیگر برای تیم بدست آورد.

تیم دوچرخه سواری مس کرمان در رشته ٤ تیمیِ رقابت‌های کاپ آسیایی هندوستان متشکل از حسین اسلامی، حسین بهرامی نژاد، فرزاد روح الهی و احمد نصر آبادی به مقام چهارمی نیز بسنده کرده بود، بدین ترتیب، در رده بندی تیم مس کرمان در برابر تیم ملی امارات قرار گرفت و چهارم شد، تیم‌های مالزی و هند نیز اول و دوم شدند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74237