باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:06:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صعود بی دردسر مس نوین و مس کرمان به دور چهارم جام حذفی

یکشنبه 17 شهریور ماه 1398 ساعت 10:18

تیم های فوتبال مس نوین و مس کرمان بدون انجام بازی در مرحله سوم رقابت های جام حذفی کشور راهی دور بعد این رقابت ها شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس نوین که در مرحله دوم رقابت ها با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور سوم این بازی ها در کرمان میزبان تیم علم و ادب تبریز بود که تیم تبریزی در این مسابقه حاضر نشد تا تیم مس نوین بدون دردسر جواز صعود به دور بعد این رقابت ها را کسب کند.

این بازی قرار بود عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود که با انصراف تیم دسته اولی علم و ادب، نتیجه سه بر صفر به سود تیم مس نوین اعلام شد.

شاگردان رضا ترکزاده بعد از عدم برگزاری این بازی، ار فرصت استفاده کرده و یک بازی تدارکاتی درون تیمی را در ورزشگاه باهنر میان خود برگزار کردند.

تیم فوتبال مس کرمان نیز که قرار بود به همراه سایر تیم های لیگ یکی از مرحله سوم راهی رقابت های جام حذفی شود، در بازی اول خود با قرعه استراحت روبرو شد تا روز گذشته بازی نداشته باشد و هر دو تیم فوتبال باشگاه مس بدون دردسر جواز صعود به دور چهارم رقابت های حذفی را کسب کنند.

برنامه بازی های این مرحله پس از قرعه کشی رقابت ها رسما اعلام خواهد شد که به گفته مقامات سازمان لیگ مبنی بر انجام تمامی بازی ها بر اساس قرعه کشی، احتمال برخورد قرعه دو تیم مس کرمان و مس نوین نیز وجود دارد.

بر این اساس  تیم‌های سردار بوکان، پاس همدان، قشقایی شیراز، داماش گیلان، نود ارومیه، خیبر خرم‌آباد و شهرداری ماهشهر که برابر حریفان خود در جام حذفی به برتری رسیدند، به همراه مس نوین کرمان، شهدای رزکان نوکرج، استقلال نوین ماهشهر و فجرشهید سپاسی شیراز به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

تیم‌های لیگ یکی نیروی زمینی تهران، بادران تهران، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز و مس کرمان نیز در مرحله سوم جام حذفی با قرعه استراحت مواجه شده بودند تا این پنج تیم به همراه 11 تیمی که سرنوشت صعودشان طی دو روز اخیر مشخص شد، در مرحله بعد به مصاف لیگ برتری‌ها بروند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74232