باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:04:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برگزاری جشن باشکوه همدلی لاله ها نارنجی/مراسمی برای همه خانواده باشگاه مس کرمان

شنبه 9 شهریور ماه 1398 ساعت 14:19

عصر جمعه سالن خواجه نصیر کرمان محل برگزاری یکی از جشن های بی نظیر در تاریخ باشگاه صنعت مس کرمان بود...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مراسم تمام خانواده ورزش باشگاه مس در کنار یکدیگر قرار داشتند تا شعار همدلی این مراسم را برای موفقیت در رقابت های پیش رو خود معنا کنند.

در آستانه آغاز رقابت های تیم های مختلف باشگاه مس کرمان از فوتبال بزرگسالان گرفته تا تیم های فوتبال مس نوین، امید، جوانان، زیر 17 سال، نوجوانان، زیر 15 سال، نونهالان تا تیم های غیر فوتبالی هندبال، بسکتبال، دوچرخه سواری، تکواندو، کاراته و تیم های تازه اضافه شده به باشگاه مس شامل دومیدانی و تنیس روی میز پسران به همراه تیم های دختران فوتسال و تیراندازی با کمان در کنار پرسنل اداری باشگاه و نمایندگان هواداران همه و همه زیر این سقف به گرد پرچم مقدس باشگاه مس جمع شده بودند.

این مراسم حسن مطلع ماندگار دیگری هم داشت و آن تقدیر به شایسته ترین شکل ممکن از پیشکسوتان و بزرگان ورزش کرمان بود که توسط باشگاه مس کرمان با اهدای تابلو فرش به تمثال این عزیزان به آن ها انجام گرفت و کلیپی از معرفی بیشتر این بزرگان در سالن پخش گردید تا ورزشکاران امروز باشگاه مس، قهرمانان سابق این دیار را بهتر بشناسند و به احترام موی سفید آن ها از جای بلند شوند.

در جشن همدلی خانواده باشگاه مس، پس از خیر مقدم آقای محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس کرمان و تذکر نکاتی مبنی بر بزرگی پیراهن نقش بسته بر تن ورزشکاران حاضر در سالن، آقایان ضیغمی معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس پیرامون اهمیت ورزش در شرکت ملی صنایع مس و برنامه های حمایتی از این مقوله مهم را تشریح کردند.

در این مراسم که با برنامه های متنوع همراه بود، گروه نمایشی مستر لاین و آقای خطو برای حاضرین به اجرای نمایش پرداختند و فضای شادی را برای ورزشکاران و حاضرین در سالن ایجاد کردند.

اهدای تندیس همدلی لاله های نارنجی به پاس قدردانی از زحمات پرسنل اداری باشگاه مس و نمایندگان هواداران باشگاه مس نیز در ادامه این مراسم انجام گرفت.

در پایان جشن همدلی لاله های نارنجی، ورزشکاران و مربیان تمامی تیم های باشگاه مس برروی سن حاضر شدند تا به صورت نمادین پیراهن تیم خود را برای رقابت های این فصل دریافت نمایند و عهد ببندند برای بزرگی این پیراهن مقدس و پرچم پرافتخار باشگاه مس با نهایت جان تلاش نمایند.

این مراسم به نوعی افتتاحیه رقابت های تیم های مختلف باشگاه مس در فصل جدید رقابت های خود بود... این 17 تیم دست در دست هم متحد هستند که تحت پوشش باشگاه مس با تمام تعهد خود برای افتخار آفرینی و سربلندی باشگاه مس و جامعه ورزش کرمان بجنگند و تلاش نمایند و انشاالله در مراسم اختتامیه این فصل خود با جام ها و مقام های زرین، لبخند را به پهنای کرمان عزیز و مس بزرگ بر صورت ورزش آن بنشانند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74207