باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:53:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ناسزاهای ورزشگاه را نمی‌شود نشنیده گرفت/از ترس محرومیت اتفاقات ورزشگاه بابل را تکذیب می‌کنند

چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:58

قابل پیش‌بینی بود که با فضاسازی‌های انجام گرفته پیش از بازی تیم‌های خونه به خونه و مس در بابل، جو ورزشگاه این شهر اصلا شمایل خوبی نداشته باشد و باشگاه مس در همین مرجع بارها نسبت به اتفاقات رخ داده روی سکوها در روز بازی هشدار داده بود.

هرچند با خوشتن‌داری کرمانی‌ها و البته صبوری اکبر میثاقیان که در نوک پیکان این هجمه‌ها و هتاکی ها قرار داشت، اتفاق بدتری در ورزشگاه رخ نداد اما فضای ورزشگاه و الفاضی که از روی سکوها سرداده می‌شد، موضوعی نیست که غیر قابل چشم‌پوشی باشد.

شاید اگر رفتار خوب میثاقیان در این بازی نبود و او به احترام هواداران اصیل بابلی و تیم خونه به خونه برابر الفاظ زشتی که علیه او به کار برده شد سکوت نمی‌کرد و واکنش نشان می‌داد اوضاع از این هم بدتر می‌شد و این موضوعی بود که بارها در رابطه با آن هشدار داده شد.

اما بدتر از این اهانت‌ها و هتاکی‌ها که آنقدر زشت و شنیع هست که حتی فیلم و صدای آن غیر قابل انتشار باشد اما در اختیار مقامات قرار خواهد گرفت، کتمان آن توسط عوامل تیم خونه به خونه است.

عوامل این تیم از ترس محرومیت تماشاگرانشان در بازی خانگی بعد خود، بلافاصله رو به کتمان و تکذیب تمامی فحاشی‌ها اوردند آن‌هم در حالی که در جریان بازی و پیش از آن و حتی بعد از اتمام آن فحاشی و به کار گیری بدترین اهانت‌های خانوادگی به سرمربی تیم مس و این تیم ادامه داشت.

اینکه مقامات تیم خونه به خونه نگران تبعات این اتفاق هستند موضوعی است که می‌بایست پیش از این حوادث تلخ در فکر آن باشند و قطعا حالا با کتمان این ماجرا، از اصل اتفاق چیزی عوض نخواهد شد و قطعا با وجود مستندات و مشاهدات، فدراسیون فوتبال و کمیته‌ی انضباطی باید در رابطه با شعارهای سر داده شده از روی سکوها تصمیم‌گیری کند.

بهرشکل باشگاه مس همانند همیشه حساب عده‌ای از هواداران تحریک شده و یا ناآگاه خونه به خونه را از هواداران اصیل فوتبال بابل و این تیم جدا می‌کند و همانطور که در جایگاه خبرنگاران فضای کاملا دوستی میان کرمانی‌ها و بابلی‌ها حاکم بود و یا بسیاری از هواداران شمالی از اکبر میثاقیان بابت رخ دادن این حوادث عذر خواهی کردند، مردم کرمان نیز رفاقت و همدلی خود را با هموطنان شمالی و بابلی همچنان برروی چشم خود دارند اما قطعا پیگیر الفاظ زشتی که در بازی مس و خونه به خونه سر داده شد نیز خواهند بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=732