باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:36:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: به احترام هواداران واقعی بابل نود دقیقه از روی نیمکت بلند نشدم

سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:58

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیمش برابر خونه به خونه بابل در رابطه با اتفاقات این بازی توضیحاتی ارایه کرد.

اکبر میثاقیان گفت: بنده به احترام هواداران واقعی تیم خونه به خونه بابل برای اولین بار در طول 30 عمر فوتبالی خود، از روی نیمکت بلند نشدم چراکه از ته دل این هواداران را دوست دارم و نمی‌خواستم خدای نکرده اتفاقاتی رخ دهد که موجب ناراحتی آن‌ها شود.

وی افزود: به احترام همین هواداران در رابطه با اتفاقات این بازی سکوت می‌کنم و فقط یادآوری می‌کنم هیچ مربی حاضر نیست تیمی که خود بسته است و در رده‌ی دوم قرار دارد از دست بدهد و به تیم دیگری برود و قطعا اجازه‌ی کار به من در این تیم داده نشده است.

اما آرتا منهاجی دستیار میثاقیان در رابطه با این بازی می‌گوید: بچه‌های ما واقعا در این بازی با شرف بازی کردند و در این استادیوم با این جو وحشتناک دو بار بازی باخته را برگشت دادن کار هر تیمی نیست و این نشان می‌دهد که تیم ما تیم بزرگ و لایقی بوده است.

وی افزود: ما تا لحظه‌ای کا شانس صعود داشته باشیم برای آن می‌جنگیم. خوشبختانه یک امتیاز این بازی از نظر روحی و روانی تیم ما را با تحول مثبتی روبرو می‌کند و با کسب شش امتیاز دو بازی بعد به انتظار اتفاقات خوب برای تیم خود هستیم که بتوانیم با لطف خدا و دعای هواداران مس در جمع تیم‌های صعود کننده باشیم.

مربی مس قضاوت فغانی را شجاعانه و خوب دانست و گفت: داوری در این جو بسیار سخت و مشکل است ولی داور باتجربه‌ی بازی خیلی خوب از عهده‌ی این کار برآمد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=728