باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:09:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فدراسیون امنیت بازی مس در بابل را تضمین کند/تداوم تهدیدهای زشت علیه سرمربی مس

شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:52

با وجود اینکه سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه درصدد است حواشی احتمالی بازی این تیم برابر مس را متوجه کرمانی‌ها کند، در روزهای گذشته نیز شاهد تداوم تهدیدات برخی از طرف این تیم نسبت به سرمربی و عوامل تیم مس کرمان بوده‌ایم.

با وجود اینکه باشگاه مس نسبت به اتفاقات این بازی هشدار داده است و از مقامات باشگاه خونه به خونه درخواست کنترل بیشتر به خصوص برروی برخی از عوامل باشگاه خود را داشته است، اما همچنان در برخی از محافل به خصوص در فضای مجازی و صفحات مرتبط به این باشگاه، شاهد تداوم تهدیدات علیه تیم مس به خصوص سرمربی این تیم هستیم.

باشگاه مس کرمان که اصلا دوست ندارد فجایعی از دست انچه که در ورزشگاه اهواز به وقوع پیوست در استادیوم دیگری تکرار شود، خواهان نظارت و دقت بیشتر فدراسیون فوتبال برای برقراری امنیت در این بازی است و عوامل باشگاه خونه به خونه به عنوان میزبان این بازی باید تمامی تمهیدات برای برقراری امنیت در این بازی را رعایت کنند.

مسلم است در صورت رخ دادن اتفاق احتمالی تلخ در این بازی مسئولیت ان متوجه باشگاه خونه به خونه و تمامی عوامل آن به عنوان میزبان این بازی می‌باشد که البته باشگاه مس امیدوار است در عین رعایت اصول جوانمردی، هیچ اتفاقی در این بازی حساس رخ ندهد.

اما بهرشکل با توجه به جوی که پیش از این بازی توسط عده‌ای در بابل به راه افتاده است و همچنین شرایط محیطی ورزشگاه بابل، نیاز است که توجه ویژه‌ای به خصوص از سوی فدراسیون فوتبال برای تامین امنیت این بازی صورت بگیرد.

سرپرست تیم خونه به خونه بابل در حالی اکبر میثاقیان را متهم به جو سازی پیش از این بازی می‌کند که وی هیچ مصاحبه‌ای حتی از نظر فنی نیز در رابطه با این بازی نداشته است چه رسد به صحبت در رابطه با مسائل دیگر آن‌هم در شرایطی که وی مرتبا از سوی عده‌ای در شهر بابل تهدید می‌شود و هیچ اقدامی نیز از سوی مقامات خونه به خونه برای جلوگیری از این موضوع به عمل نیامده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=716