باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:11:26
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: به توان فنی بازیکنان مس برای این بازی بزرگ ایمان دارم

یکشنبه 5 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:14

سرمربی تیم فوتبال مس معتقد است که تیم او با تمرکز کامل و بدون استرس و با انجام کارهای تمرین شده در روزهای اخیر در بازی برابر صنعت نفت آبادان می‌تواند امتیاز کامل این بازی را تصاحب کند.

اکبر میثاقیان پیش از بازی تیم‌های مس و نفت آبادان گفت: مس تیم بزرگی است و یک تیم بزرگ باید در بازی‌های بزرگ خود را اثبات کند از همین رو تمامی تیم آماده هستند که در این بازی با نهایت تلاش به هدف مد نظر دست پیدا کنیم.

سرمربی مس افزود: بازیکنان مس نفراتی باتجربه و میدان دیده هستند و به خوبی می‌دانند که در این دیدارهای مهم چگونه از تجربه‌ی خود استفاده کنند و اجازه ندهند که اتفاقات بازی علیه تیم ما شکل بگیرد. من ایمان دارم که بازیکنان مس در بازی با نفت آبادان تمام توان فنی خود را به نمایش خواهند گذاشت و با کمترین میزبان اشتباه برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا خواهند کرد.

میثاقیان تیم نفت را تیمی بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: تیم نفت حزو مدعیان صعود است و به خوبی می‌داند که اگر در این بازی امتیاز کامل را نگیرد به مشکل می‌خورد از همین رو این تیم نیز با انگیزه‌های حمله به کرمان می‌آید و همین سبب می‌شود که بازی قشنگی را در کرمان پیش رو داشته باشیم.

سرمربی مس با دعوت از همه‌ی هواداران مس برای حضور در ورزشگاه باهنر در روز بازی گفت: کرمانی‌ها به خوبی می‌دانند که تمام سرنوشت ما در همین بازی‌ها رقم می‌خورد و ما باید در کرمان با تمام توان به مصاف حریفان برویم و قطعا حضور تماشاگران برروی سکو در روز بازی سبب می‌شود که نیروی ما برای حمله و پیروزی چند برابر شود که امیدوارم روز دوشنبه با عنایت آقا امام رضا(ع) این هواداران را شاد به خانه‌هایشان بازگردانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=700