باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:35:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: باید در بازی‌های بعد خیلی بهتر باشیم

سه‌شنبه 31 فروردین ماه 1395 ساعت 11:02

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر آلمینیوم اراک که به تساوی یک بر یک رسید تاکید کرد که بازیکنان تیم او باید برای صعود تلاش بیشتری در بازی‌های آتی داشته باشند.

اکبر میثاقیان در رابطه با این بازی گفت: دو تیم نمایش فیزیکی و محکمی برابر یکدیگر انجام دادند و من تعجب می‌کنم تیم اراک با این همه مهره‌ی خوب و کادر فنی قوی چرا در میانه‌های جدول است و در جمع مدعیان نیست.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز به این بازی آمده بودیم و خیلی روی بازی زیبا تاکید نداشتیم و بعد از به ثمر رسیدن گل نیز در تلاش بودیم بازی را کنترل کنیم و به بازیکنان تیم خود تاکید کردیم که بدون اشتباه به بازی بپردازند اما روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم و بازی به تساوی کشیده شد و برای همین به تمام بازیکنان تیم خود تاکید می‌کنم که در چهار بازی پیش رو باید بدون اشتباه بازی کنند و نمایش بهتری را نسبت به امروز در زمین داشته باشند.

میثاقیان افزود: حریف با آرامش روانی بسیار بیشتری نسبت به ما بازی می‌کرد و همین سبب شد که با خیالی آسوده روی دروازه‌ی ما حمله کند و من اذعان می‌کنم که ان‌ها شانس بیشتری نسبت به ما برای برد داشتند که با توجه به میزبانی آن‌ها و نبود فشار روانی برروی این تیم این طبیعی بود.

وی به شانس بالای صعود مس تاکید دارد و می‌گوید: سرنوشت در دست خودمان است و ما اگر در چهار بازی پیش رو با دقت و تلاش بالا بازی کنیم و نتایجی که می‌خواهیم را کسب کنیم می‌توانیم به راحتی در جمع سه تیم قرار بگیریم. البته تاکید می‌کنم که این بسته به این دارد که در چهار بازی پیش رو با اشتباهات کمتر و تلاش بیشتر بازی کنیم.

میثاقیان در رابطه با صحنه‌ی پنالتی در این بازی نیز می‌گوید: من از صحنه دور بودم و نمی توانم در رابطه با آن قضاوتی کنم و در برنامه های تلویزیونی بهتر می‌توان در این مورد صحبت کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=686