باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:08:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میکس زون بازی مس و فولاد یزد/ تاکید بازیکنان مس بر دقت بیشتر در بازی آینده

سه‌شنبه 24 فروردین ماه 1395 ساعت 12:27

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با فولاد یزد بر دقت بیشتر در بازی‌های آینده و کسب امتیازهای این هفته‌های حساس تاکید کردند.

فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم مس کرمان در این باره گفت: بازیکنان ما در نیمه‌ی دوم غیرت خود را نشان دادند و بازی بد نیمه‌ی اول را با دوندگی در نیمه‌ی دوم جبران کردند و خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم. قطعا این اتفاق بدون حمایت هواداران ما رخ نمی‌داد و تشویق جانانه‌ی تماشاگران ما به خصوص در نیمه‌ی دوم ما را به خود آورد.

محمد مختاری مدافع مس نیز با اشاره به اینکه سطح تیم مس بسیار بالاتر از نمایش این بازی است گفت: خداروشکر سه امتیاز را گرفتیم اما تمام تیم ما می‌داند که می‌تواند بسیار بهتر از این بازی کند و قطعا در بازی های پیش رو چنین نیز خواهد کرد.

سعید دقیقی که گل اول مس را به ثمر رساند نیز گفت: گل من حاصل تلاش تمامی تیم است و این گل را به هواداران خونگرم مس تقدیم می‌کنم که در این بازی در ورزشگاه برای ما سنگ تمام گذاشتند. قطعا گلزنی در بازی‌های آتی سخت‌تر و البته سرنوشت‌ساز تر است و به عنوان مهاجم تیم تمام تلاشم را می‌کنم که از موقعیت‌ها بهترین استفاده را داشته باشم.

ارشاد یوسفی نیز که در این بازی درون دروازه‌ی مس ایستاده بود گفت: من بابت گلی که دریافت کردم از همه‌ی هواداران عذرخواهی می‌کنم. قطعا می‌بایست روی این گل واکنش بهتری نشان دهم ولی در این گل بدشانسی نیز تاثیر زیادی داشت چراکه به محضی که برای این توپ تصمیم‌گیری کردم توپ در برابر من به زمین خورد و با تغییر جهت کار دفعش را مشکل کرد. من از هواداران ممونم که بعد از گل هم من را تشویق کردند و اجازه ندادند روحیه‌ی من تضعیف شود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=668