باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:55:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: بد بازی کردیم و فقط بردیم

سه‌شنبه 24 فروردین ماه 1395 ساعت 12:02

سرمربی تیم مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر فولاد یزد اعلام کرد که تنها از نتیجه‌ی بازی رضایت دارد و در دیدارهای آینده بازیکنان تیم مس باید بهتر از این کار کنند.

اکبر میثاقیان در رابطه با بازی دو تیم گفت: ما در نیمه‌ی اول اصلا خوب نبودیم و بعد از گلی هم که دریافت کردیم به طور کلی تمرکز خود را در زمین مسابقه از دست داده بودیم. بهرحال شرایط فوق‌العاده حساس بازی‌ها و فشار روحی روی نفرات تیم‌ها در این موضوع دخیل است و همین سبب شد که در نیمه‌ی اول نمایش ضعیفی داشته باشیم.

سرمربی مس می‌افزاید: خوشبختانه در نیمه‌ی دوم با حمایت خوب هوادارنمان و صحبت‌هایی که در رختکن و بین بازیکنان انجام گرفت تیم ما بیشتر به خود آمد و با شروع نیمه‌ی دوم با حملاتی که انجام دادیم موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان برگردانیم. هرچند بردن بازی باخته بسیار خوب و به موقع بود ولی در کل سطح توانایی بازیکنان ما بسیار بالاتر از آن است که در این بازی دیدیم و قطعا در بازی‌های آتی بازیکنان تیم مس باید نمایش بهتری از خود ارایه کنند.

وی با اشاره به شانس صعود مس به لیگ برتر گفت: من در هشت بازی هدایت مس را برعهده دارم که سه بازی برگزار شده است و فقط در 5 بازی فرصت دارم که به همراه مس کار صعود را قطعی کنیم. شرایط جدول به ما می‌گوید که چه کار سختی در این 5 بازی داریم و اصلا جای هیچ اشتباهی در بازی‌های آتی و این 5 دیدار مهم نداریم. سختی کار ما در لیگ یک مثل صعود به جام جهانی است چراکه همه فقط تیم صعود کرده را می‌بینند و کاری به نتایج دیگر شما ندارند.

سرمربی مس داوری بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: وی از داوران آینده دار است ولی در برخی از صحنه‌ها از روی لجبازی قضاوت می‌کرد ولی در کل شاهد قضاوت خوبی از سوی او بودیم.

وی در پایان در مورد تفاوت های لیگ برتر و لیگ یک گفت: بازی های لیگ یک فشرده تر و فیزیکی هستند. فضای استادیوم ها چندان مطلوب نیست اما در لیگ برتر نظارت بیشتری وجود دارد و از هر لحاظ بهتر است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=667