باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 15:28:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیر عامل باشگاه مس: همه موارد مربوط به قرارداد میثاقیان کاملا شفاف است

چهارشنبه 18 فروردین ماه 1395 ساعت 14:45

مدیرعامل باشگاه مس گفت: سرمربی تیم ما برای نشستن روی نیمکت تیم مس هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند از هفته آینده تیم را از روی نیمکت هدایت کند.

حمید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا کارت مربیگری اکبر میثاقیان صادر شده یا خیر، اظهار داشت: ما مشکلی برای صدور کارت مربیگری میثاقیان نداشتیم و او بدون مشکل می‌تواند کارش را در مس دنبال کند.

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده بود به خاطر شکایت کارت او را صادر نمی‌کند، گفت: کمیته انضباطی اعلام کرده مشکلی نیست و او می‌تواند از هفته آینده روی نیمکت مس بنشیند.

مدیرعامل باشگاه مس در مورد مصاحبه حسن‌زاده مدیرعامل باشگاه خونه به خونه و دلخوری او از اینکه کرمانی‌ها قصد بر هم زدن تیمش را داشتند و از یک ماه و نیم پیش با میثاقیان مذاکره کرده‌اند، تاکید کرد: دلخوری آنها بی‌مورد است چرا که مذاکره ما 12 روز پس از اخراج او از خونه به خونه بود و در سایت این باشگاه هم زده شد که میثاقیان از خونه به خونه جدا شده است.

موسوی در مورد اینکه حسن‌زاده همچنین ابراز پاک بودن در فوتبال کرده است، گفت: ما هم امیدواریم فوتبال پاک شود. ناهنجاری‌‌هایی در فوتبال ما وجود دارد که امیدواریم روزی این مسائل برطرف شود.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است آمدن میثاقیان به مس بدون مشکل بوده گفت: تمام مواردی که ما انجام دادیم قانونی بوده و همه چیز هم در سایت باشگاه ما وجود دارد. از کارت مربیگری میثاقیان گرفته تا زمان مذاکراتی که با او انجام دادیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=650