باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:40:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان1-0رایکا بابل/دشت سه امتیازی در دقیقه آخر

پنج‌شنبه 31 مرداد ماه 1398 ساعت 22:28

تیم فوتبال مس کرمان اولین سه امتیاز این فصل خود را در رقابت های لیگ یک در هفته دوم و در بازی اول خانگی خود برابر رایکا بابل با تک گل بهرام رشیدفرخی دشت کرد.

به گزارش روابط  عمومی باشگاه مس؛ تیم مس کرمان در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می شد با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، مجید بهروزی،  میثم تهی دست، میلاد پورمحسن، جلال عبدی، ارشیا عباسی، مهرن امیری، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی پور، حسین شنانی و یاسر فیضی به زمین رفت.

مطابق انتظار مس بازی را برتر از حریف آغاز کرد و شوت دیدنی عباسی که با اختلاف کم از بالای دروازه رایکا به اوت رفت اولین خطر جدی بازی را رقم زد.

در ادامه بازی دو تیم به تعادل بیشتری کشیده شد و تیم بابلی که برای کنترل بازی به زمین آمده بود بیشتر نبردهای بازی را به  میانه میدان کشاند.

دو تیم که با تساوی بدون گل به رختکن رفته بودند در نیمه دوم نیز بازی خود را بیشتر در میانه میدان دنبال می کردند و تجمع بازیکنان رایکا در زمین خودی و چشم به ضدحملات سبب شده بود بازی بسته این تیم اجازه خلق موقعیت های زیاد به مس داده نشود.

مس د دقایق 60 و 65 به ترتیب رشیدفرخی و جهان کهن را جانشین پورمحسن و عباسی کرد تا راه دروازه رایکا را بیشتر پیدا کند و در دقیقه 69 نیز شروین بزرگ جانشین فیضی در ترکیب مس شد.

پس از اینکه بهروزی دردقیقه 74 با یک تکل زیبا دروازه مس را از یک تهدید جدی نجات داد، در 15 دقیقه پایانی حملات مس برای  کسب سه امتیاز بازی خانگی به اوج خودش رسید.

در دقیقه 80 ضربه سر رشیدفرخی در اوج بدشانسی مس با کمترین فاصله ممکن به اوت رفت و تبدیل به گل نشد اما اصرار بر حملات از سوی بازیکنان مس سرانجام در دقیقه 88 نتیجه داد.

در این دقیقه حرکت پابه توپ شروین بزرگ در محوطه جریمه حریف و در شلوغی جلوی دروازه با خطای هند بازیکنان رایکا مواجه شد تا داور بازی این صحنه را اعلام پنالتی نماید.

این پنالی حساس را در دقیقه 90 بهرام رشیدفرخی با آرامش و تسلط تبدیل به گل کرد تا همین تک گل برای دشت سه امتیازی مس در فصل جدید لیگ یک کفایت کند.

شاگردان مجتبی حسینی با کسب این سه امتیاز سخت به رده نهم جدول صعود کردند و حالا با تسلط فکری و فنی بیشتری برای بازی های هفته آینده برنامه ریزی می کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64181