باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:48:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آمادگی تیم هندبال مس برای شروع لیگ برتر فصل جدید(عکس)

چهارشنبه 30 مرداد ماه 1398 ساعت 09:27

تیم هندبال مس کرمان که از عصر روز پنجشنبه رقابت های خود را در فصل جدید لیگ برتر کشور آغاز می کند، آخرین تمرینات خود را برای شرکت هرچه قوی تر در این مسابقات پشت سر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رقابت های لیگ برتر این فصل هندبال کشور در دو گروه برگزار می شود که تیم هندبال مس با تیم های سپاهان اصفهان، نفت و گا گچساران، فراز بام دهدشت و آلومینیوم اراک همگروه است.

هندبالیست های مس در هفته اول این مسابقات استراحت داشتند که در بازی های این هفته تیم سپاهان از سد آلومینیوم اراک گذشت و مصاف تیم های گچساران و دهدشت نیز با تساوی به پایان رسید.

اما در هفته دوم این رقابت ها و در اولین بازی این فصل هندبال مس، این تیم از ساعت 17 عصر روز پنجشنبه 31 مرداد ماه در سالن شهید تجلی کرمان میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.

تیم هندبال مس که برای رسیدن به عناوین برتر این فصل نیاز به پیروزی در بازی های دور گروهی خود دارد، با تمام قوا راهی این مسابقات خواهد شد.

نفرات تیم هندبال مس را در این فصل سلامان بربط،مجتبی حیدرپور،کاظم جمعه زاده،سید مهدی موسوی،کیانوش پالاد،امیرحسین پسندی،سعید برهانی،سینا عبدالرشیدی،محمد حسین حاج محمدی،اسماعیل ایزدپناه،عارف طایی،محسن هنزایی،حسام پارسا،علیرضا مهاجر،امیرعباس حیدری،علیرضا دادوند،حسین جهانی،صالح کاکویی،حسن ایرانمنش،محسن فرحبخش تشکیل می دهند.

سرمربی این فصل تیم هندبال مس نیز حمید صادقی است که سایر نفرات کادر فنی و اجرایی این تیم شامل: حسین دهقان به عنوان سرپرست، محسن اخگر به عنوان مدیر فنی تیم ، فرید علیمرادی و دانیال امینایی به عنوان مربیان تیم و آقای عبدالهی به عنوان تدارکات تیم می باشند.

سرمربی تیم هندبال مس در آخرین تمرین این تیم پیش از شروع بازی های فصل گفت: خوشبختانه بازیکنان از هر نظر آماده شروع رقابت های این فصل هستند و مراحل آماده سازی به خوبی پشت سر گذاشته شده است. تیم بسیار خوب و جنگنده ای داریم که برای طلسم شکنی جهت کسب سکو در این فصل به میدان می رود.

صادقی همه تیم ها و هکه بازی های این فصل را قدرتمند و حساس دانست و گفت: سبک برگزاری بازی های لیگ این فصل که نتیجه بازی های دور اول برای دور دوم را نیز محاسبه می کند سبب شده است که تمامی بازی ها با اهمیت باشد و از همین رو تیم ها با تمام توان برابر هم بازی خواهند کرد.

وی از هواداران تیم مس درخواست کرد که در این فصل نیز یاور تیم آن ها باشند و افزود: هرچند در بازی اول همزمانی بازی ما با تیم فوتبال مشکلاتی برای هواداران جهت تماشای بازی ما ایجاد می کند اما امیدوارم از بازی بعد هواداران خونگرم باشگاه مس تیم هندبال را نیز همانند همیشه همراهی کنند و در این فصل رتبه ای شایسته تقدیم آن ها نمائیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64177