باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:43:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم فوتسال دختران مس:ساختار تیم ما در این فصل کاملا متحول شده است

یکشنبه 27 مرداد ماه 1398 ساعت 01:06

سعیده ایرانمنش مربی تیم فوتسال دختران مس کرمان پس از دشت اولین پیروزی این فصل تیم خود در رقابت های لیگ برتر پیرامون تیم خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از پایگاه خبری ورزش کرمان؛ سرمربی تیم فوتسال بانوان مس با اشاره به پیروزی هفته نخست تیمش در برابر تیم دریژنو گفت: پیروزی در بازی نخست برای ما اهمیت زیادی داشت، ما می خواستیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم .

وی افزود: متاسفانه در این دیدار زینب انجم شعاع کاپیتان تیم ما مصدوم شد و این موضوع کمی برنامه های تیم را تحت تاثیر قرار داد. اما در نهایت ما توانستند با ارایه بازی قابل قبول حریف را شکست دهیم و با موفقیت هفته نخست مسابقات را به  اتمام برسانیم.

سرمربی دختران مس کرمان تصریح کرد: ما با تیمی متشکل از نفرات بومی راهی مسابقات لیگ برتر شده ایم، استفاده ازبازیکنان بومی ساختار و شماتیک تیمی ما را از سایر تیم ها متمایز ساخته  و من تصور می کنم بازیکنان جوان ما برای رسیدن به موفقیت به  حمایت و کسب تجربه نیاز دارند.

ایرانمنش بیان داشت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است و برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر و زمان لازم نیاز داریم.

سرمربی تیم دختران مس در ادامه به  فواید و اثرات رونق ورزش در حوزه بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش یکی از راه های مقابله با آسیب های اجتماعی است و ما می خواهیم با ورزش به یکی از اهداف مان که توانمند ساختن دختران کرمانی و سالم نگاه داشتن آن ها در برابر آسیب های اجتماعی است دست یابیم و  آن ها را به عنوان یک الگو در جامعه زنان معرفی کنیم.

ایرانمنش با قدردانی از نگاه وِیژه شرکت ملی صنایع مس و باشگاه مس به ورزش بانوان، گفت:  مسوولان  باشگاه مس به عقیده ما در زمینه حمایت از بومی گرایی احترام گذاشتند و ما می خواهیم با تلاش و برنامه ریزی پاسخ مناسبی به این حسن نیت مقامات باشگاه بدهیم.

وی در خصوص دربی هفته آینده دختران مس کرمان و تیم مس رفسنجان گفت: دربی بازی آسانی نیست، این مسابقه حساسیت های خاصی دارد، رفسنجان خرید های خیلی خوبی انجام داده و فکر می کنم بازی سختی در پیش رو داشته باشیم، البته تیم ما نیز با تلفیقی از نفرات جوان و با تجربه راهی این دیدار می شود و امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64171