باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:26:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکلیف تیم های لیگ یک مشخص شد

یکشنبه 20 مرداد ماه 1398 ساعت 12:44

تمامی 18 تیم دسته اولی برای حضور در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از سوی سازمان لیگ پذیرش شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ورزش سه؛ تیم های دسته اولی موظف بودند تا 16 مرداد 10 روز پیش از آغاز بازی ها نام 14 بازیکن خود را برای سازمان لیگ لیست کنند که این اقدام از سوی همه تیم ها صورت گرفت و در نهایت باید گفت فصل جدید بازی ها از 26 مرداد با حضور 18 تیم آغاز می شود.

فصل گذشته تیم نفت تهران در بازی ها حاضر نشد و تیم سیاه جامگان هم با رای کمیته انضباطی کنار گذاشته شد. بنابراین بازی ها با حضور 16 تیم آغاز شد و هر هفته دو تیم استراحت می کردند. اما این بار برای جلوگیری از این هر ج و مرج تیم ها موظف شدند تا ده روز پیش ازشروع بازی ها نام 14 بازیکن را برای سازمان لیگ لیست کنند تا در صورت عدم حضور یک تیم در ثبت نام قرعه کشی دوباره تکرار شود.

البته 7 تیم دسته اولی از جمله ملوان، بادران، خونه به خونه (رایکا)، فجر سپاسی و... حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارند و این تیم ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی برای کمیته نقل و انتقالات نامه ببرند.

بر اساس مصوبه پیشین هم چنان در پایان بازیها دو تیم بالای جدول به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شوند. فصل جدید بازی ها یک میهمان ناخوانده هم دارد. داماش با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر وارد بازی های دسته اول شده است. هم چنین رایکا امتیاز تیم خونه به خونه و علم و ادب امتیاز تیم شهرداری تبریز را خریده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64159