باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 18:25:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

خبر خوب از مصدومیت بد آرتا/خوشبختانه رباط صلیبی سالم است

شنبه 19 مرداد ماه 1398 ساعت 10:30

علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان در بازی دوستانه برابر سپاسی شیراز دچار مصدومیت شدیدی شد که موجب نگرانی هواداران و عوامل تیم فوتبال مس کرمان گردید که خوشبختانه در آزمایشات تخصصی مشخص شد رباط صلیبی این بازیکن دچار صدمه نشده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دکتر مداحی معاونت پزشکی باشگاه مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت این بازیکن گفت: خوشبختانه در نتایج ام آر آی آرتا مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن دچار صدمه شدیدی نشده است و از همین رو خوشبختانه مراحل درمانی و مدت زمان دوری او از میادین خیلی زیاد نخواهد بود.

دکتر مداحی افزود: رباط داخلی یا ام سی ال آرتا دچار کشیدگی شدید یا به عبارتی دچار پارگی ناقص شده است و خطر نسبت به رباط صلیبی او رفع شده است.

پزشک تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با میزان دوری آرتا از میادین گفت: معمولا توانبخشی و دوران نقاهت این گونه مصدومیت ها تا دو ماه ادامه خواهد داشت تا بازیکن شرایط بازی را پیدا کند و امیدواریم که با انجام مراحل درمانی آرتا زودتر از این مدت شرایط بازی را مجددا پیدا کند.

علیرضا آرتا که مراحل درمانی و توانبخشی خود را در تهران و کرمان طی خواهد کرد روز گذشته نیز در حاشیه بازی تیم های مس کرمان و مس رفسنجان در بین هم تیمی های خود حاضر شد و با لباس شخصی برروی نیمکت تیم مس کرمان نشست.

آرتا در تمرینات و بازی های دوستانه قبلی تیم مس کرمان یکی از آماده ترین نفرات تیم محسوب می شد که این امیدواری وجود دارد او پس از دوران مصدومیت خود نیز با صلابت قبل در میدان برای تیم مس حاضر باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64152