باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:37:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان0-0مس رفسنجان/تساوی بدون گل در ال مسینو دوستانه

شنبه 19 مرداد ماه 1398 ساعت 09:26

تیم های فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان در یک بازی دوستانه برابر هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، تیم مس کرمان با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، حسین حیدری، مجید بهروزی، میلاد پورمحسن، جلال عبدی، مهران امیری، امین جهان کهن، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی پور، حسین شنانی و یاسر فیضی به میدان رفت.

دو تیم که در این بازی به دنبال مرور برنامه های تاکتیکی و هماهنگی بیشتر بازیکنان خود بودند، نمایش خوبی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت های گل خطرناکی را برروی دروازه یکدیگر خلق کردند.

تیم مس کرمان می توانست در نیمه اول برروی موقعیت های عالی فیضی و شنانی به گل برسد و در مقابل نیز در یک صحنه حیدری توپ را از روی خط دروازه مس برگشت داد تا در نهایت در نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل برسند.

در نیمه دوم بازی دو تیم تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند تا برای آغاز رقابت های لیگ دسته اول کشور در روز 26 مرداد به هماهنگی لازم دست پیدا کنند. در این نیمه نیز دو تیم راه های انسجام دفاعی و برنامه های هجومی را مرور کردند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند.

این بازی همچنین محل درخشش دروازه بانان تیم مس بود و پس از اینکه در نیمه اول نوشی صوفیانی چند واکنش خوب در دروازه تیم مس داشت، در نیمه دوم نیز کرمانشاهی چند موقعیت خوب بازیکنان مس رفسنجان را با واکنش های خوب خود دفع کرد.

بهرشکل تلاش دو تیم هرچند در پایان بازی گلی به همراه نداشت و ال مسینو دوستانه مسی های لیگ یک با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما این بازی محکم و جانانه محک جدی برای آمادگی هرچه بیشتر دو تیم در آستانه شروع بازی های لیگ یک بود.

تیم مس در هفته اول رقابت ها روز مرداد ماه در شیراز با قشقایی بازی می کند و تیم مس رفسنجان نیز حریف تیم سپیدرود رشت خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64150