باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:07:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مشارکت باشگاه مس کرمان برای گلریزان 530 میلیونی خیرین کرمانی برای منطقه حمیدیه

شنبه 5 مرداد ماه 1398 ساعت 09:20

حضور تیم فوتسال هنرمندان کشور در کرمان بهانه ای برای یک گلریزان باشکوه از خیرین کرمان برای منطقه سیل زده حمیدیه اهواز بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با حضور چهره های مطرح تیم فوتسال هنرمندان ایران در کرمان ظهر دیروز مراسمی در باغ بهرامی کرمان برگزار شد که در این مراسم با حضور خیرین محترم کرمانی مبلغی بالغ بر 530 میلیون تومان جهت کمک به مردمان حمیدیه جمع آوری گردید.

استان کرمان به عنوان معین این منطقه سیل زده، این بار با یک حرکت ورزشی و اجتماعی و دعوت تیم فوتسال هنرمندان ایران، به مدد مردمان شریف حمیدیه آمد و از این طریق کمک های مالی و غیر مالی قابل توجهی را برای این عزیزان جمع آوری نمود.

در پایان این حرکت زیبا و باشکوه یک مسابقه فوتسال نمادین نیز به شکلی رایگان بین فوتسالیست های هنرمند و تیم ورزش و هنر کرمان برگزار گردید اما مهتر از این مسابقه فوتسال نمایشی، کمک قابل توجه خیرین کرمانی بود که در مراسم دیروز ظهر به صورت خودجوش با تمام توان باردیگر به کمک هموطنان مصیبت زده حمیدیه شتافتند.

در تیم فوتسال هنرمندان ایران چهره هایی از جمله امین زندگانی، علی عبدلمالکی، نیما نکیسا، جواد هاشمی، رضا عیوضی، پویا امینی و... حضور داشتند.

هرچند سازمان هلال احمر کرمان به عنوان متولی اصلی این حرکت، برنامه این سفر را برای جمع آوری کمک خیرین کرمانی تدارک دیده بود، اما باشگاه مس کرمان نیز خرسند است که در راستای مسئولیت اجتماعی خود با پرداخت مبلغی در حدود 7 میلیون تومان از هزینه های اسکان تیم هنرمندان، در این حرکت ارزشمند و خداپسندانه نقشی را ایفا کرده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64112