باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:27:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان1-1نساجی قائمشهر/مس روز به روز آماده تر می شود

سه‌شنبه 1 مرداد ماه 1398 ساعت 11:06

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی و اردوی تدارکاتی خود، عصر دیروز در یک بازی تدارکی دیگر به مصاف تیم لیگ برتری نساجی قائمشهر رفت که با تک گل شروین بزرگ برای مس این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در استادیوم کارگران تهران برگزار می شد، مجبتی حسینی سرمربی مس کرمان بازهم به اکثریت نفرات خود در طول 90 دقیقه بازی داد و با تغییر سیستم در جریان بازی، به شناخت بیشتری از تیم خود دست یافت.

در حالی که دو تیم درنیمه اول به تساوی بدون گل رسیده بودند، در نیمه دوم و دردقیقه 60 بازی برروی پاس عمقی عالی شنانی، شروین بزرگ  در موقعیت تک به تک گل اول بازی را برای تیم مس به ثمر رساند.

7دقیقه بعد تیم نساجی به گل تساوی خود در این بازی دست یافت تا بازی یک بر یک شود و در نهایت با همین نتیجه نیز به پایان برسد.

اما نکته قابل اهمیت بازی به مراتب برتر و مسلط تر تیم مس نسبت به حریف لیگ برتری خود بود که با گذشت هرچه بیشتر از زمان بازی، تسلط تیم مس بر توپ و میدان کاملا بیشتر می شد و موقعیت های گل تیم مس نیز چند برابر حریف در این بازی بود.

روند آمادگی و هماهنگی بازیکنان مس چه در طول بازی ها و چه به صورت سلسله مراتب در بازی های دوستانه خود، بازی به بازی بیشتر می شود.

پس از بازی های دوستانه برابر تیم های مقاومت، داماش، آرمان گهر  و  سرخپوشان این پنجمین بازی دوستانه پیش فصل مس بود.

مسی ها پس از این بازی به اردوی تدارکاتی خود در تهران خاتمه دادند و از امروز راهی مشهد خواهند شد تا دور جدید اردوی تدارکاتی خود را در این شهر آغاز کنند.

بازیکنان مس روز پنجشنبه پیش رو در مشهد در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف تیم لیگ برتری پدیده شهر خودرو خواهند رفت. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64102