باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:50:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اضافه شدن یک مدافع راست و یک دروازه بان جدید به مس کرمان(معرفی)

یکشنبه 30 تیر ماه 1398 ساعت 18:37

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند نقل و انتقالات این فصل خود دو بازیکن جدید به نام های جلال عبدی در دفاع راست و فرهاد کرمانشاهی در دروازه را به خدمت گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ جلال عبدی متولد5 دی 1372 که در پست دفاع راست بازی می کند در فصل 94 در فوتبال ایران چهره شد جایی که به همراه تیم استقلال خوزستان به مقام  قهرمانی لیگ  برتر ایران رسید که عبدی در 23 بازی این تیم  در لیگ برتر به میدان رفت.

این بازیکن در فصل 95 رقابت های لیگ برتر راهی سپاهان اصفهان شد و در 17 بازی این تیم نیز به میدان رفت و از فصل 96 برای انجام خدمت سربازی خود راهی تیم فجر سپاسی گردید.

در فصل قبل رقابت های لیگ یک، عبدی از 30 مسابقه تیم سپاسی در 26 بازی این تیم در دفاع راست به میدان رفت و نزدیک به 2250 دقیقه برای این تیم بازی کرد و دو پاس گل را نیز ثبت کرد.

این بازیکن که 175 سانتی متر قد دارد از سرعت بسیار خوبی بهره می برد که سبب می شود به عنوان یک مدافع رونده در سمت راست به کار گرفته شود.

این بازیکن که در لیگ برتر سابقه بازی با پیراهن تیم نفت مسجد سلیمان را نیز دارد، پیش از این قرار بود در لیگ برتر این فصل در تیم پارس جنوبی بازی کند که در نهایت پس از توافق با مس کرمان به این تیم پیوست.

فرهاد کرمانشاهی دیگر بازیکن جدید مس کرمان می باشد که  در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول کشور، در دروازه تیم مس به عنوان دروازه بان حضور خواهد داشت.

کرمانشاهی متولد سال 1375 می باشد که 195 سانتی متر بلندای قامت وی می باشد. او فصل قبل به عنوان دروازه بان دوم تیم گل گهر سیرجان در این تیم بازی می کرد و سابقه بازی در تیم شهرداری تبریز  را نیز در کارنامه دارد.

با حضور داوود نوشی صوفیانی و فرهاد کرمانشاهی و سایر دروازه بانان لیست تیم مس، جمع سنگربانان این فصل مس کامل شد.  

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64095