باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 04:32:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخرین تغییرات احتمالی لیگ برتر هندبال/شروع مسابقات از 25 مرداد

یکشنبه 30 تیر ماه 1398 ساعت 09:59

لیگ برتر هندبال مردان با حضور 11 تیم از اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که برخی تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات ایجاد گردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد آغاز لیگ برتر هندبال اظهار کرد: در هفته گذشته 10 تیم ثبت نام کردند و مبلغ ورودی خود را پرداخت کردند. امروز هم تیم اراک ورودی را پرداخت کرد و حتی ممکن است پیشگامان نیز تا آخر وقت اداری امروز ورودی خود را پرداخت کند. مسابقات لیگ برتر هندبال از 25 مرداد ماه آغاز می‌شود و مراسم قرعه‌کشی این مسابقات دوشنبه این هفته خواهد بود. ورودی هر تیم نیز مبلغ 40 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر هندبال امسال نیز به صورت رفت و برگشت است اما احتمال دارد اگر همه موافق باشند مرحله اول مسابقات در دو گروه انجام شود. در مرحله بعد از هر گروه 2 یا چهار تیم بالا بیاید و پلی‌آف برگزار شود. قرار است در مورد این موضوع در جلسه قرعه کشی تصمیم نهایی گرفته شود.

 11 تیم علاوه بر تیم صنعت مس کرمان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که شامل: فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان و اراک می باشند.

تمرینات تیم هندبال مس کرمان از 15 تیر ماه برای شرکت در این مسابقات استارت خورده است و بازیکنان این تیم زیر نظر حمید صادقی سرمربی تیم مشغول به تمرین می باشند. سرپرستی این تیم نیز برعهده حسین دادبخش می باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64092