باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:39:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهران امیری نهمین خرید جدید تیم فوتبال مس کرمان

چهارشنبه 19 تیر ماه 1398 ساعت 08:27

مهران امیری به عنوان نهمین خرید جدید تیم فوتبال مس کرمان به این تیم پیوست تا در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشور در این تیم توپ بزند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مهران امیری متولد اول شهریور 1370 در پست هافبک دفاعی و وسط بازی می کند و سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال کشور با تیم های صبا قم و پدیده خراسان را در کارنامه دارد.

امیری در لیگ یک با پیراهن تیم خونه به خونه مازندران نیز بازی کرده است که با این تیم علاوه بر صعود به فینال جام حذفی در آستانه صعود به لیگ برتر کشور نیز قرار داشت.

این بازیکن در فصل قبل بازی های لیگ برتر پس از بازی در تیم پدیده خراسان در نیم فصل دوم راهی تیم اکسین البرز شد و نقش عمده ای در صعود فوق العاده این تیم در جدول رده بندی بازی های لیگ یک داشت.

این هافبک دفاعی از 15 مسابقه نیم فصل دوم اکسین در سیزده بازی در ترکیب یازده نفره این تیم قرار گرفت و در هفت مسابقه با این تیم به پیروزی رسید. چهار تساوی و دو شکست نیز حاصل بازی های امیری در ترکیب تیم اکسین البرز در بازی های نیم فصل دوم لیگ قبل بود.

او که یک بازیکن راست پا محسوب می شود در این فصل از رقابت های لیگ یک با پیراهن تیم مس کرمان بازی خواهد کرد.

امیری پس از جذب مجتبی مقتدایی، میثم تهی دست، حسین شنانی، مجید بهروزی، یاسر فیضی، محمد رضا نقدی پور، پوریا غلامی و داود نوشی صوفیانی که همگی به طور کامل در این مرجع معرفی شدند، به عنوان نهمین بازیکن جدید تیم مس کرمان در این فصل به این تیم پیوست.

این در حالی است که مس با برخی از بازیکنان فصل قبل خود از جمله حیدری، جهان کهن، رشیدفرخی، سالاری، آرتا و... قراردادهای خود را تمدید کرده است و روند جذب و تمدید قراردادهای این تیم همچنان ادامه دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64063