باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:15:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

چه کسانی روی نیمکت های لیگ یک می نشینند

سه‌شنبه 18 تیر ماه 1398 ساعت 11:28

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده است، تکلیف سرمربیان 18 تیم لیگ یکی تا حدود زیادی مشخص شده است و تنها چند تیم همچنان در شش و بش انتخاب سرمربی به سر می برند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ به غیر از مجبتی حسینی که در این فصل  با نشستن برروی نیمکت تیم مس کرمان هدایت این تیم را بر عهده دارد، شاهد حضور چهره های سرشناس دیگری برروی نیمکت های لیگ یک خواهیم بود.

بر این اساس تیم هایی که تاکنون به طور قطعی سرمربیان خود را مشخص کرده اند شامل: گل ریحان: محمد نصرتی/ سرخپوشان پاکدشت: علی خطیبی/ خوشه طلایی ساوه: محسن عاشوری/ قشقایی شیراز: رضا عنایی/ آلومینیوم اراک: محمود فکری/ آرمان گهر سیرجان: قاسم شهبا/ بادران تهران: فرهاد کاظمی/ نیروی زمینی تهران: امید روانحواه/ فجر سپاسی شیراز: داود مهابادی/ نود ارومیه: وجید بیاتلو/ سپیدرود رشت: علی نظر محمدی/ استقلال خوزستان: مجید باقری نیا.

همچنین مس رفسنجان توافق نهایی خود را با میشو کریستویچ سرمربی فصل قبل خود انجام داده است و علی لطیفی نیز به احتمال فراوان هدایت تیم کارون اروند را برعهده خواهد داشت.

اما تکلیف نیمکت تیم های خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز و ملوان انزلی تا امروز نامشخص باقی مانده است.

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور 18 تیم مطابق اعلام قبلی سازمان لیگ قرار است که از چهاردهم مرداد ماه آغاز گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64061