باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:54:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صدا وسیما ملزم به پرداخت حق پخش به فوتبال است

چهارشنبه 29 خرداد ماه 1398 ساعت 10:41

رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس گفت: صدا وسیما در هر شکل ملزم به اجرای قوانین برنامه ششم توسعه کشور و پرداخت حق پخش به فوتبال است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، در نشست وزیر ورزش و جوانان، معاونین و مدیران عامل باشگاههای فوتبال کشور با رییس و اعضای کمیسیون اصل 44 مجلس، موضوع حق پخش تلویزیونی و تعیین میزان و نحوه پرداخت آن مورد بحث و بررسی و قرار گرفت.

فولادگر رییس کمیسیون پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در مجلس با اشاره به بند پ ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه کشور گفت:در هر شکل صدا و سیما ملزم به اجرای قانون است و امیدواریم با پیگیری های مجلس، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان صدا وسیما این بند مهم قانونی برای فوتبال و ورزش کشور اجرا شود و بیش از این به تاخیر نیفتد.

در این جلسه که کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، مدیران دیوان محاسبات، سازمان بورس و جمعی از استادان دانشگاه حضور داشتند، نمایندگان صدا وسیما ضمن بیان برخی موارد در مورد الزام به اجرای این قانون خواستار جلسه مجددی با موضوع حق پخش شدند که مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

مطابق بند پ ماده 92 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور دولت مکلف است تا پایان سال اول اجرای این برنامه ( 1396) با مشارکت سازمان صد وسیما و وزارت ورزش و جوانان تمهیدات قانونی لازم در خصوص نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را پیش بینی کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64009