باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 15:38:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخرین مهلت برای ثبت نام در ترم تابستانی مدرسه فوتبال باشگاه مس/آغاز دوره از اول تیر ماه

سه‌شنبه 28 خرداد ماه 1398 ساعت 11:18

با توجه به آغاز کلاس های دوری تابستانی  مدرسه فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان از اول تیر ماه، آخرین روزهای ثبت نام در این کلاس ها در حال سپری است و علاقه مندان برای حضور در این کلاس ها هرچه سریعتر برای نام نویسی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدرسه فوتبال دائمی باشگاه مس کرمان ثبت نام خود را از علاقه مندان مطابق شرایط زیر آغاز خواهد کرد و بر طبق سنوات قبل این کلاس های آموزشی با بهترین کیفیت ممکن زیر نظر مربیان مجرب و طبق آخرین استانداردهای بین المللی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در مدرسه فوتبال باشگاه مس کرمان که مدرک درجه یک را در کلاس های آموزشی در اختیار دارد، نفرات مستعد و برگزیده، برای حضور در تیم های پایه باشگاه مس جهت شرکت در رقابت های لیگ برتر کشور معرفی خواهند شد.

شرایط سنی ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه مس از 6 تا 13 سال خواهد بود که علاقه مندان برای ثبت نام با به همراه داشتن مدارک زیر می توانند در ساعات اداری (8 لغایت 14) به محل باشگاه مس کرمان واقع در بزرگراه امام خمینی_ جنب اداره نظام وظیفه مراجعه نمایند.

_ پوشه پلاستیکی دکمه دار ترجیحا نارنجی

_ دو قطعه عکس

_ کارت بیمه ورزشی و کپی آن(الزامی)

_ نکمیل فرم ثبت نام

_فیش واریزی به مبلغ 350 هزار تومان به حساب جاری 2253664404 بانک تجارت به نام باشگاه مس کرمان (در رابطه با مبلغ واریزی این توضیح لازم است که بر اساس تعرفه های اعلام شده برای مدرسه های فوتبال درجه یک از جمله مدرسه فوتبال باشگاه مس، مبلغ ثبت نام 450 هزار تومان بود که باشگاه مس بر اساس شرایط اقتصادی خانواده های عزیز مبلغ خود را با تخفیف 350 هزار تومان اعلام کرد)

شروع این کلاس ها از تاریخ اول تیرماه و تمرینات در زمین های چمن اختصاصی باشگاه مس کرمان خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره تماس 09131959418 آقای حیدری تماس بگیرید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=64004