باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:43:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازدید مدیریت و سرمربی تیم فوتبال مس از امکانات باشگاه(عکس)

دوشنبه 27 خرداد ماه 1398 ساعت 09:39

پس از انتصاب آقایان علی کفاشیان به عنوان ریاست هیات مدیره باشگاه مس و مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، در اولین روز حضور کاری خود در کرمان به همراه مدیریت این باشگاه از امکانات آن به خصوص برای تیم های فوتبال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازدید از استادیوم 30 هزار نفری در حال ساخت شهدای مس بازدید شد و آقای شهبازی مدیر ساخت این پروژه توضیحات مفصلی از روند ساخت این ورزشگاه ارائه کرد.

در این بازدید عنوان شد که در صورت فراهم شدن اعتبارات اعلام شده برای تکمیل این مجموعه، برای بازی های فصل آینده تیم های فوتبال مس، این ورزشگاه به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مطابق توضیحات ارائه شده، این پروژه پس از تخریب و مقاوم سازی دوباره، در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اتمام کامل کار ساخت کاسه اسادیوم، کار تجهیز رختکن، راهرو و محوطه اطراف آن در حال انجام است.

آقای سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس نیز پیش از این در صحبت های خود در رابطه با پروژه های ورزشی درحال ساخت شرکت مس، آن ها را اعتبار و آبروی ورزش این شرکت برشمرده بود و بر اتمام هرچه سریعتر آن ها با کیفیت عالی تاکید داشتند.

لازم به ذکر است که سال گذشته تیم فوتبال مس کرمان از چمن خوب این مجموعه برای چند بازی دوستانه خود و انجام تمرینات بهره برداری کرده بود.

مدیران و سرمربی تیم فوتبال مس در ادامه این بازدید از چمن های طبیعی و مصنوعی تمرینی مجموعه شهدای مس بازدید کردند که چمن های آن برای فصل جدید تمرینات مس در حال ترمیم و کشت بود.

پس از این بازدید مقامات باشگاه مس از ورزشگاه شهید باهنر کرمان که محل برگزاری بازی های تیم فوتبال مس می باشد بازدید به عمل آوردند که کیفیت خوب  چمن ورزشگاه باهنر کرمان با رضایت مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس مواجه شد.

با زحمات نیروهای فعال برروی این چمن از جمله آقایان فرسنگی و گلومکی، چمن ورزشگاه باهنر کرمان در بهترین کیفیت ممکن قرار داشت و این موضوع کمک زیادی به کادر فنی مس در فصل پیش رو خواهد کرد.

در ادامه این بازدید آقایان کفاشیان،محمودی نیا، کهندل و کافی از مجموعه دوچرخه سواری جنب ورزشگاه باهنر بازید کردند که محل تمرین رکاب زنان تیم مس کرمان برای مسابقات پیش رو است و ببشتر در جریان وضعیت این تیم قرار گرفتند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63998