باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 09:34:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس:دوره جدیدی از حیات ورزش مس را شاهد خواهیم بود

یکشنبه 26 خرداد ماه 1398 ساعت 15:11

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان، حضور آقای سعدمحمدی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس را دوره جدیدی از حیات ورزش این شرکت برشمرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدیرعامل باشگاه مس در جلسه مشترک خود با حضور مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس در این باشگاه گفت: صحبت های آقای سعدمحمدی به خوبی این موضوع را اثبات می کند که با حضور ایشان، ورزش مس حیات جدید با برنامه ریزی قوی تری را آغاز خواهد کرد و امیدواریم حضور آقای سعدمحمدی به همراه تیم جدید مدیریتی در باشگاه مس، سرمنشا خیر و موفقیت برای آن باشد.

آقای محمودی نیا برنامه ریزی و فعالیت هربخش در حوزه کاری مختص خود را مهمترین عامل نظم سیستم باشگاه دانست و گفت: ابزار موفقیت زمانی در دست ما خواهد بود که همه در حیطه فعالیت خود به بهترین وجه نقش آفرینی کنند و این اتفاقی است که بیش از همیشه باید در رابطه با باشگاه مس کرمان رقم بخورد.

ایشان با بیان اینکه هدف برای تیم فوتبال مس کرمان صعود به لیگ برتر است گفت: اتفاقات شرکت مس یک موضوع را به خوبی آشکار می کند و آن اینکه اگر ما امسال موفق به صعود لیگ برتر شویم، جایگاه ما در این لیگ تثبیت خواهد شد و از همین رو افق دید ما صرف صعود است.

مدیرعامل باشگاه مس مهمترین بخش صعود را در دستان خود اهالی کرمان دانست و گفت:اگر هزاران میلیارد هم صرف باشگاه شود اما در مجموعه همدلی برای صعود وجود نداشته باشد این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد از همین رو کوتاهی در برابر وظایف و یا مانع سازی در برابر رخ دادن اتفاقات خوب تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به انتخاب آقای مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ایشان را یک مربی با دانش فنی توصیف کرد و گفت: قطعا با حضور این مربی با اخلاق که صاحب سبک در فوتبال کشور می باشد فصل خوبی را برای تیم مس متصور خواهیم بود چراکه برای انتخاب ایشان دقت نظر و وسواس ویژه ای را به خرج دادیم که امیدواریم با تشکیل یک تیم مقتدر وهماهنگ به اهداف خود دست پیدا کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63996