باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:15:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

رئیس هیات مدیره باشگاه مس: همه باید آماده انجام یک وظیفه سنگین باشیم

یکشنبه 26 خرداد ماه 1398 ساعت 14:59

آقای علی کفاشیان در جلسه معارفه خود به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان پتانسیل های ورزش شرکت مس را بسیار بالاتر از شرایط فعلی خود دانست و برای رسیدن به اهداف عالی ورزش در باشگاه های مس، بر همکاری همه عوامل زیر مجموعه آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای کفاشیان در این جلسه افزود: حضور آقای سعدمحمدی در شرکت مس برای ورزش این مجموعه فرصت مغتنمی است و این وظیفه همه عوامل مرتبط به ورزش این شرکت است که با استفاده کامل از زمینه ای که شرکت مس برای آن ها فراهم خواهد کرد و ثبت موفقیت های پیاپی، دلگرمی بیشتری برای ایشان جهت توجه هرچه بیشتر به بحث ورزش فراهم نمایند.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس افزود: قطعا با موفقیت ورزش مس با حضور آقای سعدمحمدی، زمینه دلگرمی سایر مدیران بزرگ و سرشناس  برای توجه هرچه بیشتر به ورزش فراهم خواهد شد. قطعا وظیفه سنگینی بر دوش همه ما گذاشته شده است که مدیریت شرکت ملی صنایع مس را مجاب نمائیم که توجه او به بحث ورزش بیهوده نیست.

ایشان با بیان اینکه این اتفاق در فضایی پرحاشیه و پرتنش رخ نخواهد داد افزود: بهرشکل ذهنیت های خوبی نسبت به ورزش و به خصوص فوتبال به واسطه همه اتفاقات گذشته وجود ندارد و این وظیفه همه ماست که این ذهنیت را با رفتار و عملکرد خود تغییر دهیم و اجازه ندهیم تداوم این ذهنیت مانع توجه هرچه بیشتر مدیران به بحث ورزش و فوتبال شود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برند باشگاه مس کرمان همواره برندی معتبر در فوتبال ایران بوده است گفت: اگر به درستی از همه زمینه ها و پتانسیل های این باشگاه استفاده شود و همه با نیت خیر به این مجموعه نگاه کنند،شک نداشته باشید که راه موفقیت کاملا باز است.

آقای کفاشیان با اشاره به انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان او را یکی از مربیان بسیار خوب و با انگیزه فوتبال ایران برشمرد که تجربه او می تواند برای تمام فوتبال کرمان مفید باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس به سایر رشته های ورزشی این باشگاه اشاره نمود و گفت: باید بر اساس توسعه و موفقیت این رشته های ورزشی برنامه ریزی کنیم نه فقط صرف  حضور آن ها و این برنامه را به طورجدی در هیات مدیره در دستور کار داریم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63995