باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:31:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تبریک باشگاه مس کرمان بابت قهرمانی دوباره دلاور دختران تیم فوتبال شهرداری بم

شنبه 25 خرداد ماه 1398 ساعت 10:30

باشگاه مس کرمان قهرمانی دوباره دلاور دختران تیم فوتبال شهرداری بم را در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به آن ها تبریک و شادباش می گوید و برای این تیم فوتبال شابسته استان در تمامی رقابت های خود آرزوی پیروزی دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از برگزاری هفته بیستم بازیهای لیگ برتر بانوان تیم شهرداری بم موفق شد با برتری مقابل حریف خود، عنوان قهرمانی لیگ برتر را دو هفته پیش از پایان مسابقات از آن خود کند.

از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر یکی از بازی ها در نهایت قهرمان این دوره از رقابت ها را مشخص کرد و به این ترتیب تیم شهرداری بم با کسب پیروزی پرگل مقابل حریف ارومیه‌ای موفق شد دو هفته پیش از پایان بازی ها خود را به عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان برساند.

آنها در این بازی توانستند برابر تیم همیاری به میدان بروند و در نهایت با 7 گل به پیروزی برسند و پنجاه و هشتمین امتیاز خود را در لیگ برتر امسال به ثبت برسانند و در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، عنوانی که امسال برای ششمین بار نصیب این تیم کرمانی شده است.

نکته جالب توجه درباره قهرمانی بمی ها در رقابت‌های امسال اینکه آنها توانستند با عملکرد حیرت انگیز خود رکوردهای بسیاری را در تاریخ لیگ برتر بانوان به نام خود بزنند که از آن جمله می‌توان به 108 گل زده در 20 دیداری که این تیم به انجام رسانده اشاره کرد که آنها را به عنوان قدرتمندترین خط هجومی بین تیم‌های بانوان معرفی کرد و در سوی دیگر دریافت تنها 6 گل تا پایان بازی های هفته بیستم باعث شد تا  بهترین خط دفاعی نیز برای بمی ها باشد.

شهرداری بم در حالی در رقابت‌های امسال لیگ برتر به میدان رفت که در 19 بازی موفق به کسب پیروزی شد و یکی از دیدارهای این تیم با تساوی به پایان رسیده است و به این ترتیب می توان گفت آنها تاکنون تنها دو امتیاز را از دست دادند تا در نهایت با کمبود دو بازی پایانی با 58 امتیاز عنوان قهرمانی خود را به ثبت برسانند.

نزدیک ترین تیم به شهرداری بم، تیم شهرداری سیرجان است که تاکنون با 51 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارد. البته با توجه به دو بازی پایانی در صورتی که بتوانند یک امتیاز به دست بیاورند یه عنوان نایب قهرمان لیگ امسال معرفی می شوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63990