باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:24:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نگاهی اجمالی به حوزه اطلاع رسانی باشگاه مس در سال قبل

سه‌شنبه 21 خرداد ماه 1398 ساعت 09:17

باشگاه صنعت مس کرمان بر اساس امکانات و شرایط خود در سال گذشته در حوزه اطلاع رسانی تمام تلاش خود را به کار بست تا از این حیث پاسخگوی نیاز مخاطبان خود در حد توان خود باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این میان همکاری صمیمانه و خودجوش کانون هواداران باشگاه مس نیز در این موضوع بسیار پررنگ و قابل توجه بود تا بحث اطلاع رسانی در باشگاه مس با جدیت به کار خود انجام وظیفه کند.

حضور سایت باشگاه صنعت مس کرمان بنا بر رتبه بندی سایت جهانی الکسا در میان 6 سایت برتر باشگاه های ورزشی ایران از نظر به روز رسانی و تعداد مخاطب یکی از دست آوردهای مهم حوزه اطلاع رسانی باشگاه مس می باشد.

همچنین در حالی که سایت های باشگاه های ورزشی کشور عمدتا تنها برروی تیم فوتبال خود متمرکز می باشند، سایت باشگاه مس تلاش خود را به کار بسته است تا در کنار اطلاعات تیم فوتبال بزرگسالان خود، اطلاعات کامل تمامی تیم های ورزشی خود(14 تیم در سال گذشته) به طور دقیق محابره شود از همین رو جداول و اطلاعات این سایت علاوه بر مخاطبان خود در باشگاه مس به عنوان یک منبع مورد استفاده رسانه های کشوری قرار می گرفت.

باشگاه مس در فصل گذشته یکی از تیم های فوتبال لیگ یک کشور بود که با پخش مستقیم نزدیک به 20 مسابقه خود، بیشترین تعداد را در میان تیم های لیگ یکی به خود اختصاص داد.

همچنین گزارش تصویری تمامی بازی های مس نیز بلافاصله برروی مراجع اطلاع رسانی باشگاه قرار می گرفت که در دسترس رسانه ها و علاقه مندان بود.

حوزه اطلاع رسانی باشگاه مس با ارائه آمارهای دقیق از تیم خود و حریفان مس درصدد بیشترین شناخت مخاطبان این باشگاه از وضعیت تیم های لیگ یک فوتبال کشور بود که در رسانه های کشوری گزارش های کمتری به این تیم ها اختصاص داده می شود.

همچنین در حیطه تعامل با رسانه های ورزشی  استان نیز باشگاه مس فصل قبل با برگزاری سه نشست خبری در این زمینه به شدت فعال بود.

نصب نزدیک به 20 بنر پیش از هر مسابقه تیم مس در شهر کرمان و شهرهای اطراف که با حمایت های خودجوش هواداران تیم مس نیز همراه بود و همچنین تبلیغات میدانی در محیط هایی مثل اتوبوس های شهری با همکاری شهرداری کرمان از دیگر اقدامات اطلاع رسانی در باشگاه مس در سال گذشته محسوب می شد.

قطعا جای کار و فعالیت در این حوزه برای باشگاه صنعت مس کرمان بسیار بیشتر می باشد و این اقدامات با وجود امکانات محدود و توان اقتصادی فعلی انجام گرفته است که با فراهم شدن شرایط، فعالیت های بیشتری در زمینه حوزه اطلاع رسانی باشگاه مس را شاهد خواهیم بود.

در این میان جای تشکر صمیمانه از همراهی تمامی همکاران و فعالان حوزه رسانه و اطلاع رسانی ورزش در کرمان را دارد که سال گذشته در این زمینه همراه باشگاه برای اطلاع رسانی در رسانه های خود بودند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63983