باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:16:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پورمحمد: امیدوارم بتوانم پاسخ لطف هواداران مس را بدهم

سه‌شنبه 7 خرداد ماه 1398 ساعت 12:15

با رای کاربران سایت باشگاه مس کرمان محمدرضا پورمحمد به عنوان بهترین بازیکن فصل مس برگزیده شد تا وی در مصاحبه اخیر خود بابت این موضوع تشکر گرمی از هواداران این تیم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پورمحمد در  بخشی از گفتگوی مفصل خود با پایگاه خبری فوتبال کرمان این گونه توضیح می هد:

در نظرسنجی سایت باشگاه مس بهترین بازیکن فصل تیم از نگاه هواداران مس انتخاب شدی. تبریک می‌گوییم به تو؛ روزی که این نظرسنجی آغاز شد آیا فکرش را می‌کردی انتخاب برتر باشی؟

خسته نباشید به شما. خب بازیکنان بزرگی در این نظرسنجی حضور داشتند؛ مثل کاپیتان تیم آقای حسینخانی، آقایان شهدادنژاد، اسماعیل بیگی و تیکدری. من فکرش را نمی‌کردم بهترین بازیکن مس باشم و آقا فرزاد و دیگران هم بودند اما من هم در تمام بازی‌ها توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم مس کمک کنم. نفر اول شدن در آینده کاری من خیلی تاثیرگذار است. از هواداران مس تشکر می‌کنم که به من رأی دادند و من را قابل دانستند و امیدوارم بتوانم پاسخ لطف تمام هواداران و مردم خوب کرمان را بدهم.

این انتخاب مطمئنا خیلی هیجان انگیز بود که در فضای مجازی هم به آن واکنش نشان دادی. در این مدت چه پیام‌هایی از طرف هواداران مس دریافت کردی؟

بله واقعا خیلی هیجان انگیز بود چون تاثیر فوق العاده‌ای در آینده فوتبالی من دارد. خیلی از هواداران به من زنگ زدند و پیام دادند و تبریک گفتند و از این بابت از آن‌ها ممنون هستم.

قبول داری که دلیل این انتخاب بیشتر به ضربات ایستگاهی و دو گل زیبایی که زدی برمی‌گردد؟

در فصلی که گذشت من بازی‌های خوبی برای مس انجام دادم. خط دفاعی ما جزو سه خط دفاع برتر لیگ بود و من بیشتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کردم. در نیم فصل اول ایستگاهی نصیب تیم ما نمی‌شد؛ در نیم فصل دوم هم من مصدوم شدم اما برگشتم با گل شروع کردم و پیروز هم شدیم. قبول دارم آن دو ایستگاهی خیلی تاثیرگذار بود و به چشم آمد و امیدوارم باز هم ایستگاهی بزنم.

در نیم فصل اول اصلا خبری از این ضربات استثنایی نبود؛ چرا در نیم فصل اول مس از این ضربات بی بهره بود؟ فقط حامد محمودی یک بار گلزنی کرد.

در نیم فصل اول در 15 بازی کلا سه ضربه ایستگاهی نصیب ما شد که فاصله دور بود. حامد محمودی ضربات راه دور را خوب می‌زد و ضرب پای خوبی داشت. در تمرین خیلی کار می‌کردیم؛ ضربات راه دور را حامد می‌زد و ضربات نزدیک را هم من می‌زدم.

جدا از ضربات ایستگاهی، در هر پستی که نیاز شد بازی کردی و به نوعی آچار فرانسه و عصای دست دستنشان و سپس حسینخانی بودی. در تمام پست‌ها هم نمایش خوبی داشتی. این تغییرات مکرر تو را سردرگم نمی‌کرد؟ به هر حال نیاز به ثبات حضور در یک پست داشتی.

من در بسیاری از پست‌ها برای مس بازی کردم؛ چه زمانی که آقای دستنشان سرمربی تیم بودند و چه زمانی که آقای حسینخانی هدایت تیم را به عهده گرفتند. هافبک دفاعی، هافبک راست، دفاع چپ، دفاع راست بازی کردم و خداروشکر نمایش خوبی داشتم. حقیقت این است که سردرگم می‌شدم و خیلی سخت بود که مداوم تغییر پست بدهم اما در هر پستی که گفتند بازی کردم و مربیان راضی بودند. ولی خودم دوست دارم در دفاع راست و هافبک راست بازی کنم و بیشتر دفاع راست.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63957