باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:08:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

زراعت کار:دلیل عدم دعوتم به تیم ملی جوانان را نمی دانم

شنبه 28 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 10:36

در حالی که تیم های ملی پایه کشورمان خود را آماده مسابقات آسیایی می کنند،ابهام بر سر دعوت نفرات این تیم ها همچنان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ یکی از بازیکنانی که عدم دعوت او به تیم ملی جوانان حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرد عباس زراعت کار مهاجم تیم فوتبال جوانان مس کرمان بود.

زراعت کار در بازی های دو فصل قبل لیگ برتر نوجوانان کشور با 16 گل عنوان آقای گلی رقابت ها را به خود اختصاص داد تا در مراسم کفش طلای سال قبل فوتبال کشور در کنار بزرگان جایزه خود را دریافت کند.

زراعت کار که سابقه بازی در لیگ یک این فصل کشور را برای دقایقی نیز تجربه کرد، در بازی های لیگ برتر جوانان این فصل کشور نیز آمار بسیار خوبی داشت و با 10 گل زده و اثر گذاری مستقیم برروی یازده گل این فصل تیم خود، یکی از مهاجمین بسیار خوب لیگ برتر جوانان کشور بود.

با وجود عملکرد فوق العاده زراعت کار در دو فصل اخیر، اما نام او در لیست اخیر تیم ملی جوانان کشورمان قرار نگرفت.

زراعت کار در این باره می گوید: در اردوی قبلی تیم ملی جوانان در تهران در این اردو حاضر بودم و کادر فنی تیم ملی نیز از عملکرد من ابراز رضایت داشت اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که در اردوی اخیر در شهر اهواز به تیم ملی دعوت نشدم.

مهاجم تیم جوانان مس افزود: انگیزه های من با این اتفاق کم نمی شود و در حال حاضر نیز به صورت انفرادی مشغول به تمرین هستم و اجازه نمی دهم از شرایط بدنی خارج شوم. نسبت به عملکرد خودم در این فصل با توجه به نظر مربیان اطمینان داشتم و امیدوارم در اردوهای بعدی تیم ملی در خدمت این تیم باشم.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63932