باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 17:36:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تاکید استاندار کرمان بر حضور سایر صنایع و بنگاه های اقتصادی در ورزش کرمان در کنار مس

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 12:50

در جلسه شورای ورزش استان که به میزبانی استانداری کرمان برگزار شد، دکتر فدایی استاندار کرمان بر حضور سایر صنایع و بنگاه های اقتصادی در ورزش کرمان در کنار صنایع مس تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست که استاندار کرمان میزبان جمعی از مدیران ورزشی و ورزشکاران استان بود، آقای عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد باشگاه مس کرمان در سال گذشته و برنامه های پیش رو این باشگاه به تشریح این موارد پرداخت و از حمایت شرکت ملی مس از ورزش بر اساس مصوبات و اعتبارات تعیین شده سخن گفت.

استاندار کرمان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور فعال صنایع مس ایران در بحث حمایت از ورزش کرمان بر حضور سایر صنایع و بنگاه های اقتصادی در ورزش حرفه ای کرمان تاکید نمود و عنوان کرد که مس نباید در این زمینه تنها باشد.

آقای فدایی گفت: با وجود اینکه بسیاری از بنگاه های اقتصادی و صنایع کرمان در بحث مسئولیت های اجتماعی خود حضور فعالی دارند اما بحث ورزش حرفه ای وهمگانی از مواردی است که حضور ویژه این نهادها در آن لازم می باشد تا ورزشکاران استان با کمبود دچار نباشند و زمینه برای موفقیت آن ها در مسابقات کشوری و جهانی از جمله المپیک پیش رو بیشتر فراهم گردد. هرچند بر محدودیت منابع مالی بنگاه ها و صنایع اقتصادی واقف هستیم اما بهرشکل با برنامه ریزی بهتر باید اسپانسرها و فعالیت های اقتصادی بیشتری برای ورزش کرمان جذب شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63914