باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:13:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نگاهی به فصل فوتبالی تیم های باشگاه مس در فصلی که گذشت

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 09:05

با اتمام بازی تیم های فوتبال مس نوین و تیم فوتبال بزرگسالان در رقابت های لیگ دسته دوم و دسته اول فوتبال کشور، فصل فوتبالی این باشگاه نیز رسما در سال 97-98 نیز به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در پایان این فصل تیم های فوتبال باشگاه مس کرمان عملکرد زیر را بر جای گذاشتند.

تیم فوتبال نونهالان مس:مقام ارزشمند چهارمی لیگ برتر و صعود به عنوان صدرنشین 

  

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان دراین فصل از رقابت‌های لیگ برتر خود، یکی از بهترین عناوین ممکن را کسب کرد و در جایگاه چهارم لیگ برتر کشور قرار گرفت. نونهالان مس در دور گروهی و اول این رقابت ها از ده مسابقه خود 7پیروزی، یک تساوی و دو شکست کسب کردند تا با 22 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد رقابت‌ها شوند و در دور دوم نیز با طلسم شکنی جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را به عنوان تیم دوم کسب کنند و در نهایت با حضور درجمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها عنوان چهارمی لیگ برتر را کسب کنند.

تیم فوتبال نوجوانان مس: سومی در دور گروهی

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در دور گروهی و مقدماتی لیگ برتر نوجوانان کشور، از 12 مسابقه خود با کسب 5 پیروزی، 6 تساوی و یک شکست و ثبت 21 امتیاز برای صعود به دور بعد رقابت‌ها تنها یک امتیاز کم آورد تا با قرار گرفتن در جایگاه سومی دور گروهی رقابت‌ها به کار خود دراین فصل خاتمه دهد.

تیم  فوتبال جوانان مس: عنوان هفتم لیگ برتر برای جوانان مس

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر این فصل جوانان کشور، از 22 مسابقه خود با کسب 9 پیروزی، 3  تساوی و 10 شکست ومجموع 30 امتیاز عنوان هفتمی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد.

تیم فوتبال امید مس: ششمی لیگ برتر برای امیدهای مس

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز در رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور با حضور 12 تیم به میدان رفت و با کسب 9 پیروزی، 5 مساوی و 8 شکست در جایگاه ششمی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در این فصل جای گرفت.

تیم فوتبال مس نوین: معجزه بقا در لیگ دو

تیم فوتبال مس نوین که در  رقابت های لیگ دسته دوم این فصل هدف صرف خود را بری بقا در این لیگ قرار داده بود، در پایان این رقابت ها به شکلی معجزه آسا به آن دست یافت. با تغییر در آئین نامه مسابقات و سقوط تنها یک تیم به لیگ سه از این گروه، تیم فوتبال مس نوین که از 24 بازی خود 5 پیروزی، 6 تساوی و 13 شکست را ثبت کرده بود با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به هدف بزرگ که خود که حفظ سهمیه در لیگ دو بود دست یافت.

تیم فوتبال بزرگسالان مس: پنجم در لیگ یک

تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ دسته اول این فصل فوتبال کشور با وجود اینکه تا هفته های پایانی در جمع تیم های مدعی صعود قرار داشت در نهایت نتوانست در جمع دو تیم بالای جدول قرار بگیرد و با ایستادن در رتبه پنجم رقابت ها به کار خود پایان داد. تیم فوتبال مس از 30 بازی این فصل خود12 پیروزی 11 تساوی و 7 شکست را ثبت کرده بود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63912