باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 20:52:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مصاف مس و شهرداری تبریز با تمام توان و انگیزه

دوشنبه 26 فروردین ماه 1398 ساعت 11:26

تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز در بازی های این هفته لیگ یک درحالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم با تمام وجود و  انگیزه برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم شهرداری تبریز در حالی تا پایان بازی بیست و هفتم این فصل خود با کسب 5 پیروزی، 10 تساوی و 12 باخت در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد که این تیم به همراه تیم های شهرداری ماهشهر، کارون خرمشهر وخونه به خونه بابل، کاندیدهای اصلی برای یک سهمیه سقوط به لیگ دو محسوب می شوند از همین رو تیم شهرداری تبریز با تمام توان به کرمان خواهد آمد.

از سوی دیگر تیم مس کرمان نیز که هرچند برروی کاغذ امیدهای بسیار اندکی برای رسیدن به رتبه های صعود دارد اما در این بازی خانگی برای کسب پیروزی با تمام توان به میدان می رود تا هر دو تیم یک بازی محکم را برابر هم به نمایش بگذارند.

تیم شهرداری تبریز پیش از بازی این هفته خود در کرمان در 13 بازی خارج از خانه به میدان رفته بود که حاصل آن 9 شکست برای این تیم یک پیروزی و 3 مساوی بوده است.

تنها برد شهرداری تبریز در بیرون ازخانه به پیروزی 3 بر 0 برابر مس در رفسنجان برمی گردد و این تیم از بازی بیستم خود در لیگ این فصل که در تبریز با یک گل مس رفسنجان را شکست داد در 8 بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده است.

فرشاد بیابانی با 6 گل بهترین گلزن این فصل شهرداری تبریز بوده است و جعفر برزگر با 5 گل و حسین قره داغی با 4 گل پشت سر او قرار دارند. احمد کامدار نیز با ثبت 4 پاس گل بهترین گلساز این تیم در این فصل بوده است.

در شهرداری تبریز که با هدایت حیدر جعفری به میدان می رود نفرات شاخص دیگری مثل محمدرضا زینال خیری، امیر حسین طاحونی، مهدی قریشی، وحید مهدی خانی، رسول پیرزاده و اتابک زارعی بازی می کنند.   

تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز از ساعت 17 روز سه شنبه 27 فروردین ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان بازی خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63854