باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:26:31
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

لهراسبی و اولین قضاوت برای مس در بازی با شهرداری تبریز

دوشنبه 26 فروردین ماه 1398 ساعت 10:27

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک اعلام شد که بر این اساس سعید لهراسبی بازی تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز را سوت خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ لهراسبی پیش از این سابقه حضور در بازی های مس به عنوان داور چهارم را داشته است اما این اولین مسابقه ای است که به طور رسمی برای مس سوت می زند.

این داور اهل البرز در اتفاقی جالب در یکی از بازی های لیگ برتر در سال 96 به عنوان کمک داور پرچم زد که این موضوع به بازی تیم های سپاهان و سایپا برمی گردد و جایی که کمک داور اول این بازی به دلیل مصدومیت نتوانست به قضاوت خود ادامه دهد و لهراسبی جانشین او در این بازی شد.

لهراسبی چندی پیش یکی از بازی های حساس لیگ دو میان تیم های داماش و سردار بوکان را نیز قضاوت کرده بود و به نظر می رسد کمیته داوران برروی آینده این داور جوان حساب باز کرده است که قضاوت های بیشتری به او می سپارد.

کمک های لهراسبی در این بازی که روز سه شنبه 27 فروردین و ازساعت 17 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می شود، حسن انتظاری و علی ممبینی می باشند و رضا نجار نیز داور چهارم بازی است. ابراهیم میرزابیگی نیز بر کار داوران نظارت خواهد داشت. 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63853