باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:33:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

راه جدید و مشترک مس با فرزاد/چالش جذاب فصل بعد

دوشنبه 19 فروردین ماه 1398 ساعت 08:06

درحالی که هنوز بازی های این فصل فوتبال کشور به اتمام نرسیده است، روز گذشته اتفاق مهمی در باشگاه مس کرمان رخ داد و تیم فوتبال مس کرمان به عنوان اولین تیم فوتبال کشور رسما سرمربی خود را برای فصل بعد معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ برای هواداران مس که معمولا عادت بر این داشتند مدت زمان زیادی را در فصل نقل و انتقالات برای انتخاب سرمربی و مسائل پیرامون آن از دست رفته ببیند، انتخاب سرمربی فصل بعد آن هم در حالی که هنوز بازی های این فصل نیز به پایان نرسیده است، موضوعی بسیار بدیع و البته دلچسب در این شهر است که می تواند یکی از نقاط ضعف همیشگی مسی ها در فصل نقل و انتقالات را پوشش دهد.

از همین رو مشخص شدن تکلیف نیمکت تیم فوتبال مس آن هم در موعد زمانی مطلوب که معمولا در این تیم رخ نمی داد، یکی از اتفاقات مثبت برای فصل  بعد محسوب می شود که سبب می شود تیم مس از همین حالا و جلوتر از سایر رقیبانش برنامه های فصل نقل وانتقالات خود را طرح ریزی کند.

این موضوع با انتخاب فرزاد حسین خانی که نام خود را در فوتبال ایران با نام تیم مس کرمان پیوند داده است، چالش فصل آینده را برای مس جذاب تر نیز کرده است.

فرزاد حسین خانی که در 20 سال  گذشته پیراهن تیم مس را بر تن داشته است به عنوان کاپیتان این تیم که در مس انواع و اقسام تجربه ها را کسب کرده است، مسلما با شناخت کاملی که از تیم فوتبال مس و فوتبال کرمان دارد، از همین حالا برنامه های جدی را برای ثبت یک موفقیت بزرگ در تیم مس فصل بعد در سر دارد.

حسین خانی در همین فصل جاری فرصت تجربه سرمربیگری تیم مس را هم کسب کرد تا برای فصل آینده در این زمینه نیز با دست پر به میدان رود تا تیم مس به همراه حسین خانی آماده ثبت یک افتخار دیگر نیز باشند.

در فصل پیش رو که مس برنامه هایی متفاوت از همیشه برای فعالیت های خود خواهد داشت و تکیه بر نیروهای پرورش یافته خود را در دستور کار قرار می دهد، مسلما فرزاد حسین خانی به عنوان کسی که بیشترین زندگی مشترک را با تیم مس انجام داده است، بهتر ازهر کسی نیز خواسته هواداران مس را درک می کند و می داند که آن ها تا چه اندازه برای پایان دادن به حسرت های خود لحظه شماری می کنند.

فرزاد حسین خانی با حمایت های همه جانبه باشگاه و همراهی که از سوی هم استانی های خود به همراه خواهد داشت، با تمام انگیزه هایی که در راه مشترک جدید خود با مس کرمان دارد، از حالا تمام تجربیات این20 سال خود را برای مس در طبق اخلاص خواهد گذاشت تا فصل آینده  چالش مس در لیگ یک برای کرمانی ها جذاب و لذت بخش تر از همیشه باشد. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63832