باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:25:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حمید حسین خانی: ناامید نمی شویم/داور کم تجربه نتیجه را عوض کرد

شنبه 25 اسفند ماه 1397 ساعت 21:02

حمید حسینخانی مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر مس رفسنجان از تداوم امیدهای این تیم برای نتیجه های بازی های بعد با وجود شکست در این بازی گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید حسین خانی پس از پایان این بازی گفت: طی یک هفته گذشته فشارهای جانبی از سوی کمیته اخلاق و کمیته صیانت روی مسئولین باشگاه مس کاملا مشخص بود که ماجراهای غیرواقعی و عجیبی از نتیجه این بازی مطرح می کردند و این مسئله سبب شد ما دراین دیدار با مشکل روبرو شویم. متاسفانه در این دیدار حساس از یک داور جوان و کم تجربه استفاده  کردند. همین الان که ما فیلم بازی را بازبینی کردیم  متوجه شدیم که گل دوم مس رفسنجان کاملا آفساید بوده و این در حالی است که گل دوم ما کاملا صحیح به ثمر رسیده بود و این دیگر بیانگر حقانیت فوتبال این مملکت است. من واقعا متاسفم  یعنی  چیزی جز این نمی توانم بگویم .

وی در ادامه افزود: من نمی‌گویم که بچه های ما بازی خوبی ارائه دادند. قبول دارم که روز بد بچه ها بود ولیکن این نوع  قضاوت هم درست نیست که خیلی راحت با آینده و اعتبار یک مجموعه مدیریتی و ورزشی بازی کنیم .

حسین خانی ضمن تشکر از هواداران مس کرمان بیان کرد: ولی ما از همین جا به همه هواداران که در همه حال  تیم ما را تنها نگذاشتند قول می دهم که این سه امتیاز را  قطعا جبران می کنیم. این نیست که ما الان نا امید شده باشیم. ما دو بازی خارج از کرمان داریم که انشالله اگر بتوانیم از این بازی‌ها امتیاز بگیریم مطمئنم که این سه امتیازجبران می شود. من آن قدر اعتقاد به آن بالایی دارم که هیچ وقت محتاج بنده آن نشدم. ما شرمنده این هواداران خوبمان شدیم که ما را حمایت کردند. امیدوارم بتوانیم جبران مافات کنیم و از شرمندگی این مردم در بیاییم .

وی در خصوص این که در این هفته های آخر عوامل بیرون از زمین بیشتر از اتفاقات داخل زمین بر نتیجه تاثیر گذارند گفت: ببینید  من به این موضوع کاملا اعتقاد دارم؛ کاملا متاسفم یک سری از عوامل به تیم ضربه می زنند؛ چرا که آنها ناراحت هستند و می گویند تیم فقط می بایست با ما نتیجه بگیرد و نباید بدون حضور ما موفق شود و تیم چرا باید این تیم به دست برادران حسین خانی باشد. آنها هجمه درست می کنند این تیم موفق نشود. آن آدمی که باهوش باشد می بیند که من تیم امید را بعد از 4 سال  عدم صعود یک ساله به لیگ برتر آوردم. بی انصاف ها  اول بگذارید این تیم به لیگ برتر بیاید بعد از آن بگویید چرا حسین خانی ها این تیم را تحویل گرفتند. اول بگذارید حقانیت این تیم در کل کشور ثابت بشود بعدا بروید دنبال جایگاه و تخریب شخصیت  کادر فنی. باور کنید شما ما را زمین نمی زنید بلکه شما فوتبال این شهر را از بین می‌برید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63795