باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:12:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم فوتبال مس:تمرین و ریکاوری مطلوبی در هفته گذشته داشتیم

دوشنبه 20 اسفند ماه 1397 ساعت 09:54

مربی تیم فوتبال مس کرمان از شرایط مطلوب تمرینات و آماده‌سازی این تیم در روزهای اخیر و از امادگی خوب تیم مس کرمان برای بازی این هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ حمید حسین خانی در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس کرمان گفت: در هفته‌ی گذشته که با قرعه استراحت روبرو بودیم، تیم ریکاوری بسیار خوبی انجام داد و با شروع دوباره تمرینات، مراحل آماده‌سازی را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و با انجام یک بازی تدارکاتی برابر تیم مس نوین، تیم را در شرایط مسابقه نیز حفظ کردیم.

حسین خانی روحیه بازیکنان مس کرمان را عالی دانست و گفت: خوشبختانه با آرامشی که بر تیم حاکم است، بازیکنان تمام تمرکز خود را بر تمرین و مسابقه پیش رو قرار دادند و هیچ مشکلی برای بازی روز شنبه نداریم.

مربی مس در رابطه با غایبان این تیم در بازی  برابر مس رفسنجان نیز گفت: حسین حیدری به دلیل اخراج در بازی قبلی محروم است و مهرداد قنبری نیز با مصدومیت مواجه شده که البته احتمال آماده شدن او برای روز شنبه می‌رود.

وی تیم مس رفسنجان را یکی از تیم‌های خوب این هفته‌های لیگ یک عنوان کرد و گفت:مس رفسنجان درهفته های گذشته در خانه خیلی خوب نتیجه گرفته است اما در این مسابقه ما در زمین خود برابر این تیم با تمام توان بازی خواهیم کرد تا سه امتیاز را در کرمان حفظ کنیم.

حسین خانی از همه هواداران مس برای حضور در ورزشگاه جهت تشویق تیم کرمانی دعوت کرد و گفت: تیم مس اگر در هر چهار بازی خانگی پیش رو خود در کرمان به پیروزی برسد، تحت هر شرایطی می‌تواند به لیگ برتر صعود کند از همین رو در این چهار بازی نقش هواداران بسیار مهم است و آن‌ها با حضور خود در ورزشگاه، زمینه پیروزی و صعود تیم مس را کاملا فراهم خواهند کرد و مجموعه تیم ما امیدوار است که روز شنبه شاهد حضور پر تعداد هواداران در ورزشگاه برای این بازی باشد.    

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63780