باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:46:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تولد و راه نو مبارک کاپیتان حسین‌خانی

سه‌شنبه 14 اسفند ماه 1397 ساعت 09:04

سال هاست که نیمه های اسفند با یک مبارک باد برای هواداران و خانواده تیم فوتبال مس طی می‌شود... آنجا که عرض تبریک به شماره هشت مس بابت تولد او نزدیک به بسیت سال است که کلام اول تیم در این روز می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فرزادحسین خانی حالا دهه سی زندگی را با تمام تجربه های فوتبالی که رنگ نارنجی دارد کم کم به پایان می‌رساند... تجربه ای که سبب شد باشگاه مس در همین فصل راه جدیدی برای او باز کند که هنر حسین‌خانی علاوه بر بازوبند در زمین، با صندلی شماره یک برروی نیمکت هم به تیم، راه پیش رو نشان دهد.

تولد امسال فرزاد قصه مس، تبریک مضاعفی دارد بابت راه نویی که پیش پای او کشیده شد و همه دوستداران او و مس منتظرند در پایان این راه با یک تبریک بزرگ بابت موفقیت بزرگ به استقبال هشت همیشگی تیم بروند.

حالا که "هشتک" مس در فوتبال ایران با شماره هشت تیم پیوند خورده است و هیچکس نمی تواند حسین خانی را با نامی غیر از مس کرمان در ذهن مرور کند، خیلی ها در روز تولد کاپیتان همراه او چشم هایشان را میبندند و با یک آرزوی مشترک شمع ها را همراه با او فوت می کنند...

به این امید که زمانی چشم های خود را باز می کنند، رویای صعود را در گام های باقی مانده پیش رو، هرچند بسیار سخت و دشوار و هرچند با تعداد کم خود در عدد شش، قدم به قدم فرزاد حسین خانی و تمام مجموعه تیم طی کرده باشند و خاطرات مشترک مس و فرزاد برگ های خوش خط جدیدی برای مرور داشته باشد.

تولد مبارک آقای کاپیتان حسین خانی و راه نو پیش رو به سلامت... راهی که قطعا برای طی کردنش تنها نخواهی بود...

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63762