باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 19:09:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جام قهرمانی لیگ دسته اول جنوب در سبد بسکتبالیست‌های مس

شنبه 11 اسفند ماه 1397 ساعت 08:35

داستان تیم بسکتبال مس کرمان در رقابت‌های این فصل خود، سرانجام به قهرمانی و کسب جام طلایی ختم شد و این تیم عنوان نخست لیگ دسته یک کشور را در منطقه جنوب از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان پس از اینکه در بازی اول فینال لیگ دسته اول در گروه جنوب،در بندرعباس مغلوب  تیم شهرداری این شهر شدند، نیاز به این داشتند که در هر دو بازی باقی مانده در کرمان برابر این تیم به پیروزی برسند تا جام را در کرمان نگه دارند.

در بازی دوم دو تیم که عصر پنجشنبه در کرمان برگزار شد، بسکتبالیست‌های مس با ارائه یک بازی عالی و مطمئن و با برتری در هر چهار کوارتر این مسابقه،اجازه ندادند که داستان این فینال در بازی دوم به سود بندری ها خاتمه یابد و با پیروزی 90 بر 80 برابر این تیم، کار را به بازی فینال سوم کشاندند.

در ماراتن نهایی فینال، درسالن شهید نصراللهی و در حالی که سالن مسابقه مملو از جمعیت بود، سروقامتان مس کرمان برای تصاحب عنوان قهرمانی با تمام وجود با حمایت هواداران پرشور خود به زمین مسابقه آمدند و کوارتر اول را نیز با نتیجه‌ی 18 بر15 به سود خود خاتمه داد.

اما در کوارتر دوم این بازی ورق به سود تیم بندرعباس برگشت و این تیم از غافلگیری بسکتبالیست‌های جوان مس نهایت استفاده را برد و با اختلاف 9 امتیازی، نیمه اول را با نتیجه 32 بر23 به سود خود تمام کرد.

اما در کوارتر سوم، نقش میزبانی و حمایت همه جانبه هواداران مس کاملا به چشم آمد و در یک بازگشت فوق العاده تیم مس اختلاف امتیاز خود را به یک کاهش داد و بازی با نتیجه‌ی 44بر43 به سود شهرداری بندرعباس به کوارتر سرونشت ساز چهارم و نهایی این مسابقه کشید.

در کوارتر پایانی این بازی، سیل حمایت هواداران مس در سالن شهید نصراللهی کرمان با توان بالای بازیکنان بسکتبال مس، سد بندر را به سرعت شکاند و مسی‌ها به سرعت اختلاف خود را با این تیم افزایش دادند و در نهایت در یک ماراتن بسیار جذاب و دیدنی این تیم بسکتبال مس کرمان بود که با نتیجه‌ی 64 بر 56 در این بازی به برتری رسید و جام قهرمانی را در کرمان نگه داشت و یکی از ارزشمندترین عناوین این فصل باشگاه مس را با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک در گروه جنوب به ویترین افتخارات باشگاه مس اضافه کرد.

پیش از این قرار بود تیم بسکتبال مس به عنوان قهرمان گروه جنوب به مصاف قهرمان گروه شمال کشور برای تعیین قهرمان قهرمانان لیگ دسته یک بروند که به احتمال زیاد به دلیل طولانی شدن رقابت‌های گروه شمال این بازی برگزار نخواهد شد.  

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63749