باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:52:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

گلایه‌های زهرا نعمتی از بی توجهی فدراسیون به او در تیم ملی

چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 ساعت 08:57

تیرانداز بانو پرافتخار باشگاه مس کرمان نسبت به بی توجهی های فدراسیون تیراندازی کشورمان نسبت به او ابراز گلایه کرد و اعلام کرد در صورت تداوم این موضوع شاید مجبور به خداحافظی از تیم ملی شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از مهر؛ وضعیت زهرا نعمتی بعد از رویه‌ای که فدراسیون تیر و کمان پیش گرفت، نگران کننده شده است. بایدها و نبایدهایی برای او در نظر گرفته شده که شرایط را برایش سخت کرده است.

تیرانداز بانو باشگاه مس مدتی قبل اعلام کرد که به دنبال هر دو سهمیه المپیک و پارالمپیک است و به همین خاطر از ماه‌ها پیش د تمریناتش را در جزیره کیش انجام داد تا بتواند در اولین رویدادی که برای توزیع سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو برگزار می شود، به نتیجه برسد؛ مسابقاتی که خرداد سال آینده به فاصله چهار روز در هلند برگزار می شود اما هنوز مشخص نیست نعمتی با چه شرایطی در این دو رویداد شرکت می‌کند.

زهرا نعمتی با اشاره به دغدغه هایی که در حین آماده سازی با آنها مواجه است، می‌گوید:من به صورت شخصی اما همزمان با دو گروه المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها تمریناتم را دنبال می‌کنم. در واقع همزمان با دو برنامه مجزا پیش می‌روم و این موضوع برایم سخت است. به هر حال اینکه همزمان برای دو رویداد در سطح مختلف و با دو مربی تمرین شود، راحت نیست و شاید نتیجه خوبی هم نداشته باشد.

قهرمان ایران در پارالمپیک لندن و ریو با اشاره به پیشنهادی که برای در اختیار داشتن یک مربی داشت، می‌گوید: با وجودی که چند بار موضوع را مطرح کرده و پیگیر آن بودم، هنوز هیچ کاری انجام نشده است. البته شاید دلیل آن، بهم ریختگی های اخیر باشد و اینکه پاراتیروکمان تا حالا زیر نظر مستقیم فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان پیگیر فعالیت هایش بود اما قرار است از فروردین ماه زیر نظر مستقیم فدراسیون تیروکمان باشد.

او با بیان اینکه من شرایط باثباتی برای تمریناتم ندارم، ادامه می‌دهد: طی ماه‌های گذشته وقتی اعضای تیم های تیروکمان و پاراتیروکمان در جزیره کیش تمرین داشتند، کنار آنها بودم. خارج از این اردوها هم گزارش تمرینات و وضعیت خود را همزمان در اختیار سرمربیان این دو تیم (میررحیمی و کهتری) قرار می دهم اما این شرایط اصلا راضی کننده نیست. به من قول داده شده که این هفته جلسه مشترک لازم میان مسئولان فدراسیون تیروکمان و پارالمپیک برگزار شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد و از بلاتکلیفی خارج شوم.

این کماندار ایران که در بازی‌های آسیایی جاکارتا اتفاق تلخی برایش افتاد و موضوع نرسیدن به مسابقه را به گردن گرفت، امروز حرفی می‌زند که قابل تامل است: از مسئولان این انتظار را دارم که توجه بیشتری به وضعیتم داشته باشند به خصوص با توجه به اتفاقاتی که در جاکارتا و جریان بازی‌های آسیایی با آن مواجه شدم.

او با تاکید بر مشکلاتی که پشت سر می‌گذارد، می‌گوید:این نگرانی ها و ناامیدی‌ها گاهی به حدی می‌رسد که به فکر خداحافظی و کنار گذاشتن ورزش قهرمانی می‌افتم. به هر حال از ماه‌ها پیش تمریناتم را آغاز کردم و پیگیر تعیین تکلیفم برای مربی بودم اما تا به امروز که دو ماه به مسابقات توزیع سهمیه المپیک و پارالمپیک باقی مانده هنوز بلاتکلیفم. در مسابقات هلند و در بخش المپیک 180 ورزشکار شرکت می‌کنند اما فقط 8 سهمیه توزیع می شود. این موضوع حساسیت مسابقات را نشان می دهد و اینکه چقدر باید آماده در آن حضور داشت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63743