باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 19:28:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میزبانی هندبال مس و بازی حساس نوجوانان مس و میهمانی امیدها

چهارشنبه 10 بهمن ماه 1397 ساعت 12:20

روز پنحشنبه در حالی که تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در کرج به مصاف اکسین خواهد رفت، سایر تیم‌های باشگاه مس نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال مس عصر روز پنجشنبه 11 بهمن ماه در کرمان و از ساعت 16 در سالن شهید تجلی، میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.

هندبالیست‌های مس که از 12 بازی قبلی خود 13 امتیاز اندوخته کرده‌اند، در رده‌ی پنجم جدول قرار دارند و تیم گچساران نیز که قهرمانی فصل قبل بازی‌ها را یدک می‌کشد، با کسب تنها 3 امتیاز از 12 بازی در رده‌ی آخر جدول قرار دارد.

در همین روز یعنی پنجشنبه 11 بهمن ماه تیم امید مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت خواهد رفت.

امیدهای مس همینک از 18بازی خود با 24 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار دارند و تیم نفت آبادان نیز با 12 امتیاز در قعر جدول بازی‌ها جای دارد.

اما روز جمعه یکی از بازی‌های حساس وسرنوشت‌ساز تیم‌های باشگاه مس رقم خواهد خورد و تیم فوتبال نوجوانان مس در آخرین بازی دورگروهی خود، کار دشوار و حساسی برای کسب جواز صعود به دور بعد دارد.

نوجوانان مس در حالی ازساعت13 و30 دقیقه روز جمعه 12 بهمن ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم حافظ شیراز خواهند بود که برای قرار گرفتن در رتبه‌ی دوم وکسب جواز صعود از این دور، علاوه بر کسب پیروزی برابر رقیبش باید منتظر عدم پیروزی تیم نوبندگستر میناب برابر فولاد یزد باشد.

علاوه بر این بازی‌ها، تیم‌های بسکتبال مس و فوتسال دختران کویر مس نیز به مصاف رقیبان خود خواهند رفت که برنامه‌ی آن‌ها اعلام شد.  

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63645