باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:27:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس 0-1گل‌گهر/ باخت کرمان به سیرجانی‌ها!

پنج‌شنبه 27 دی ماه 1397 ساعت 18:48

سیرجانی‌ها بهرشکل ممکن در کرمان پیروزی بزرگی کسب کردند و با زمینه شکست یک بر صفر مس موفق شدند با تلخ کردن عصر کرمانی‌ها، خود به صدر جدول برسند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان و برابر بیش از 6 هزار هوادار خود میزبان گل‌گهر سیرجان بود.

در این بازی نادر دست‌نشان تیم خود را ترکیب آرمان شهدادنژاد - محمدحسین حیدری - مهدی تیکدری - شروین بزرگ - حمید کاظمی - مهرداد قنبری - امیرحسین نادم - میلاد باقری - عیسی پرتو - علی مرزبان - امیرحسین عسگری به زمین فرستاد.

هنوز بازی سروشکل خود را پیدا نکرده بود که در دقیقه دو بازی، تیم مس برروی یک ارسال بلند و غافلگیری محض مدافعانش، پیمان رنجبری را با دروازه‌ی خود تک به تک دید تا بازیکن گل گهر به راحتی گل اول این بازی را به ثمر برساند.

مسی ها که به نوعی در شوک این باخت گرفتار شده بودند، خیلی سعی کردند با این گل زودهنگام کنار بیایند اما ساق‌های متزلزل بازیکنان این تیم، اجازه تمرکز به آن‌ها در زمین مسابقه نمی‌داد و تیم مس نمی‌توانست بازی فشرده حریف را باز کند.

مس با دو ضربه سر بزرگ و باقری دو بار دروازه‌ی حریف را در دقایق 35 و40 تهدید کرد اما این برای گل مساوی مس کافی نبود.

در نیمه‌ی دوم سجاد حیدری از دقیقه‌ی 60 جانشین باقری شد تا مس کاملا هجومی شود اما هنوز تمرکز پائین مسی‌ها اجازه بازی خوب و حملات پر دامنه را به آن‌ها نمی‌داد تا جایی که آرمان شهدادنژاد با یک سوپر سیو دروازه مس را در دقیقه 62 بازی بسته نگه داشت.

مس که بیشتر با توپ‌های بلند قصد دروازه‌ی حریف را داشت با د وضربه‌ی سر حمید کاظمی در دقایق 65  و 66 دروازه‌ی گل‌گهر را تهدید کرد و در دقیقه‌ی 67 نیز رشیدفرخی را جانشین عسگری کرد تا قدرت سرزنی تیم خود را بالا ببرد.

در دقیقه‌ی 70 نیز احسان جودکی برای مس به جای کاظمی به زمین آمد اما حملات مس نمی‌توانست طلسم دروازه‌ی گل‌گهر را باز کند.

مهدی تیکدری در دقیقه‌ی 90 بازی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را گرفت و از  زمین اخراج شد تا مسائل داوری این بازی که دو صحنه‌ی مشکوک پنالتی را برای مس اعلام نکرده بود، نیز مزید بر علت باخت مس شود.

بهرشکل با مسائلی که پیش از این بازی تا بعد آن ادامه یافت، سیرجانی‌ها به هدف بزرگ خود که شکست تیم مس در این بازی بود دست پیدا کردند تا با شادی و خنده در زمین کرمان رژه بروند.

هواداران مس نیز ناراحت و نگران نسبت به این شکست همچنان چشم امید خود را به بازی‌های هفته‌های بعد دوختند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63599