باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:34:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دعوت سرمربی و کاپیتان تیم مس:با حضور هرچه بیشتر هواداران پیروزی را کسب می‌کنیم

چهارشنبه 26 دی ماه 1397 ساعت 09:59

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان، روز گذشته در استادیوم شهید باهنر کرمان، تمرینات شاداب و جدی خود را برای بازی این هفته برابر گل‌گهر سیرجان ادامه دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این تمرین که با حضور برخی از مقامات شورای شهر کرمان در جهت همدلی با تیم مس کرمان وسرپرست باشگاه مس همراه بود، بازیکنان تیم مس، آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را برای بازی پنجشنبه مرور کردند.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم مس و فرزاد حسین‌خانی کاپیتان این تیم، در جریان این تمرین، ضمن دعوت از مردم و هواداران باشگاه مس برای این بازی، از آخرین تلاش اعضای تیم برای کسب پیروزی در این بازی گفتند.

سرمربی تیم مس در رابطه با شرایط تیمش گفت: طبیعتا آمادگی خوبی داریم. در بازی رفت از حریف که تیمی پرمهره و با امکانات است شکست خوردیم. در نیمه دوم آن دیدار بازی خوبی ارائه دادیم. اکنون اما شرایط خوبی داریم. تنها نگرانی ما نبود فرزاد حسین خانی و پورمحمد است که مصدوم هستند. مشکلات دیگری هم داریم که امیدوارم آنها حل شود. از نظر ذهنی بازیکنان شرایط خوبی دارند و امیدوارم یک بازی خوب را از تیم شاهد باشیم.

دست نشان در ادامه صحبت هایش گفت: لازمه این است که حمایت هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم. این یک دربی استانی است و گل گهر برای صعود تلاش می کند و مس کرمان هم با سابقه حضور در آسیا امیدوار است به لیگ برتر بازگردد. این بازی برای ما مهم است و امیدوارم از جمع مدعیان صعود عقب نمانیم. شرایط در بالای جدول خیلی حساس است و باید در این بازی از امتیاز میزبانی سود ببریم. در بازی برگشت 9 بازی خانگی داریم و باید از آن به بهترین شکل سود ببریم.

وی در رابطه با این بازی افزود: هرچند این مسابقه بسیار حساس و مهم است اما تمام بازی لیگ یک برای ما نیست و نه پیروزی در آن ما راقطعا لیگ برتری می‌کند و نه شکست آن کار ما را برای صعود تمام می‌نماید بلکه بازی‌های زیادی هنوز در پیش روست اما بهرشکل برای پیروزی در این بازی نهایت تلاش خود را به همراه تیم خواهیم داشت.

فرزاد حسین‌خانی کاپیتان مس نیز در مورد هدفی که نارنجی‌ها در این فصل برای خود ترسیم کرده‌اند، اینگونه به فشار سنگین صعود در کرمان اشاره کرد: فشار سنگینی را در این فصل تحمل می‌کنم، چراکه هواداران مس و مردم کرمان از ما صعود می‌خواهند. من با تمام وجود این قول را به هواداران و همشهری‌های خودم می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا با همراهی  هرچه بیشتر آن‌ها در پایان فصل یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

حسینخانی در رابطه با تیم گل‌گهر نیز گفت: گل گهر تیمی است که در فاز هجومی خیلی خوب کار می‌کند اما نشان داده همانطور که خوب گل می‌زند، خوب هم گل می‌خورد. تیم ما جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ است و با توجه به تقویت خط حمله و اضافه شدن بازیکنان جدید مطمئنا ما تیم برتر زمین هستیم.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63597