باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 16:50:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

چرا در سامانه هواداری مس شرکت کنیم؟!غیرت نارنجی به عدد 14 برای شماره 309090

شنبه 22 دی ماه 1397 ساعت 12:16

غیرت هواداران مس حالا نه فقط برروی سکوها، که در گوشی‌های تلفن‌های همراه هم موج می‌زند و همراهی هواداران مس نه فقط منوط به بازی‌های این تیم برروی سکو، که لحظه به لحظه و هر نفس با باشگاه مس خواهد بود.

هواداران مس با ارسال عدد 14 به شماره 309090 قلب نارنجی کرمان را بیشتر به تپش وا می‌دارند و حضور هرچه بیشتر در این سامانه هواداری، هوای باشگاه مس را آفتابی‌تر از قبل خواهدکرد.

حضوری که حالا با اهدای جوایز نفیس بیش از پیش ارج نهاده می‌شود و هواداران عضو این سامانه علاوه بر اثبات هرچه بیشتر غیرت خود به رنگ نارنجی، شانس بهره‌مندی از جوایز نفیس قرعه کشی آن را دارند...

اما چرا هر هوادار مس باید عضو این سامانه باشد:

1ـ با عضویت در این سامانه، هواداران مس با اهدای روزی تنها 200 تومان کمک به باشگاه مس، ضرب‌المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را تعبیر خواهند کرد و این حضور عاشقانه موجی می‌سازد برای کنار زدن سد بسیاری از مشکلات... فراموش نکنیم که همین حضور عاشقانه هواداری بسیاری از مشکلات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را در سال‌های اخیر حل کرده است و حالا نوبت عاشقی هواداران مس است.

2ـ با عضویت در این سامانه به ازای هر روز حضور بیشتر، امتیاز خود را در قرعه‌کشی بازی‌های مس افزایش خواهید داد...در اولین قرعه‌کشی سامانه هواداری مس که 48 ساعت بعد از بازی با گل‌گهر انجام می‌شود، 2 عدد تبلت، 5 عدد گوشی هوشمند و 10 کارت هدیه به مبلغ 100 هزار تومان به هواداران غیور عضو این سامانه به قید قرعه اهدا خواهد شد.

3ـ با عضویت در این سامانه از تاپ ترین خبرهای باشگاه مس به صورت روزانه برروی گوشی خود مطلع خواهید شد.

4ـ با عضویت در این سامانه از آخرین برنامه‌های هواداری باشگاه مس مثل اعزام به بازی‌های بیرون از خانه و یا جشن‌های مختص هواداری، مطلع‌تر از دیگران خواهید بود.

5ـ با عضویت در این سامانه، هواداران مس در برابر هواداران تیم‌های بزرگ پایتخت عَلم و پرچم خود را برابر تیم های بزرگ کشور افراشته تر خواهند کرد و ثابت می‌کنند که باشگاه مس نیز هوادارانی دارد که پای کار عملی برای کمک به باشگاه خود هستند.

6ـ و در نهایت با عضویت در این سامانه، شما یک هوادار غیور نارنجی هستید که هر ضربان قلب باشگاه مس را تپنده‌تر خواهید کرد. 

هوادار ما باشید تا هوای کرمان نارنجی باشد

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63582