باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:01:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دختران فوتسال کویر مس با خانم گلی به نیمه‌نهایی می‌روند

شنبه 22 دی ماه 1397 ساعت 09:12

تیم فوتسال دختران کویر مس با پیروزی قاطع 9بر1 در فرخ‌شهر برابر تیم دریژنو، به عنوان تیم سوم به رقابت‌های خود در دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خاتمه داد و به همراه تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها راهی دور نیمه‌نهایی این مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دختران کویر مس در هفته‌ی آخر دور گروهی این رقابت‌ها با شش گل فاطمه ارژنگی، دوگل مهسا ایرانمنش و تک گل نجمه کریمی حریف خود را درهم کوبیدند تا با یک پیروزی مقتدرانه راهی دور نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شوند.

با این پیروزی، دختران کویر مس از 20 بازی دور گروهی این فصل خود ضاحب 12 پیروزی، 5مساوی و 3 شکست شدند و با ثبت 105 گل زده و 39 گل خورده وبا ثبت 41 امتیاز بعد از تیم‌های حفاری اهواز ونامی‌نو اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب دختران کویر مس در بازی نیمه‌نهایی خود برابر تیم دوم جدول یعنی نامی‌نواصفهان قرار خواهند گرفت که بازی رفت دو تیم جمعه 12 بهمن 1397 در کرمان و بازی برگشت آن‌ها نیز جمعه 19 بهمن 1397 در اصفهان برگزار خواهد شد.

تیم‌های مس رفسنجان و حفاری اهواز نیز دیگر بازی نیمه‌نهایی را برگزار خواهند کرد تا در نهایت دو تیم برتر این دو بازی رفت و برگشت به فینال مسابقات صعود کنند.

اما تیم فوتسال دختران کویر مس که از یک هفته‌ی قبل صعود خود را به دور نهایی رقابت‌ها تثبیت کرده بود در بازی آخر به موضوع مهمی دست یافت که آن کسب عنوان خانم گلی این رقابت‌ها توسط فاطمه ارژنگی بود.

فاطمه ارژنگی چهره درخشان دختران کویر و لیگ فوتسال بانوان در این فصل از لیگ برتر بود. چند ماه قبل زمانی که تصمیم گرفت پیشنهاد تیم کرمانی را بپذیرد به این فکر می کرد که نیاز به چالشی جدی در فوتسال لیگ برتر ایران دارد. چالشی که برای او ثمر بخش بود و امروز او را در اوج ، حفظ کرده است.

ایده جالب فاطمه ارژنگی باعث شد او به کرمان برود. بر خلاف بسیاری از بازیکنان ، برای او الزاما حضور در تیمی که مدعی اصلی یا جدی قهرمانی باشد مهم نبود بلکه او می خواست در کنار بازیکنانی جوان تر و البته باانگیزه تر ، شرایطی تازه را تجربه کند.

عملکرد او در نیم فصل در دختران کویر مس کاملا گویای همه چیز بود. او از 10 مسابقه تیمش در نیم فصل ، در 7 بازی گلزنی کرده است و با آمار 18 گل ، یک سوم گل های تیمش را به ثمر رسانده است. او با این آمار گل و به ویژه پوکر هفته پایانی نیم فصل برابر دریژنو فرخ شهر ، جای سارا شیربیگی را در صدر جدول گلزنان تصاحب کرد.

فاطمه ارژنگی ستاره ای برای تمام فصول ، مسن ترین بازیکن در بین بالانشینان جدول گلزنان لیگ فوتسال و رنکینگ ملی است. این نشان می دهد ، تصمیمات درست و حفظ آمادگی جسمانی به همراه تفکر حرفه ای و روحیه ای بر پایه عشق به فوتسال می تواند یک بازیکن را چه حالا و چه در آینده در اوج حفظ کند.

با پیراهن شماره 11 ، قد و قواره ای نه چندان بلند اما توان بازیخوانی فوق العاده و دقت پاس و جاگیری کم نظیر و همچنین شم گلزنی بالا ، فاطمه ارژنگی برای این که او را آماده ترین بازیکن حال حاضر فوتسال ایران بدانیم کاملا شایسته است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63578